Ik heb corona. Ben enorm verkouden en heel moe. Met vlagen wat koortsig.
Ik ben zo blij dat de paarden nu dichtbij staan. Kon ik vandaag gewoon even een knuffel gaan geven.
Kijk eens wat een buffeltje ze ineens wordt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Hoe is zo'n schaap aan de onderkant? Beschadigt dat je zadel niet? En zit het niet heel stroef en warm?
xDenies schreef:germie schreef:Hoe is zo'n schaap aan de onderkant? Beschadigt dat je zadel niet? En zit het niet heel stroef en warm?
Geen idee, heb er nog niet mee gereden. Het is voor mij om een zachter gedeelte te hebben tijdens langere ritten. Door mijn reuma kan ik die anders niet volhouden. Zadel zou hiervan niet moeten beschadigen nee.
En bedankt andere
Lagonda schreef:Oh sterkte Daihyo! Hopelijk snel beter! Noura ziet er goed uit![]()
En inderdaad lekker genieten Denies!
Hier even redelijk stilte.. mijn aller beste vriend, de enige persoon op wie ik volledig vertrouw en kan bouwen en alles mee kan bespreken staat op een spoedlijst voor een levensreddende operatie (lang verhaal) en het vreet me echt compleet op. Eigenlijk zou hij 1.5 week geleden al aan de beurt zijn maar de chirurg bleek corona te hebben. Die is weer aan het werk en zoals de planning nu is, is hij 14 of 15 juli aan de beurt![]()
laat ik zeggen dat de kans dat er wat fout gaat groter is dan dat het goed gaat. Dus ik ga pas weer kunnen ademen en ontspannen als hij goed wakker word
ik ga precies 11 juli voor 2 weken naar Zweden dus dat is helemaal ruk. Oftewel nog 2 weken van stress en zenuwen
Daihyo schreef:Spierpijn en moeheid heb ik ook altijd (fibromyalgie), maar het lijkt wel of corona het mega versterkt zeg maar. Niet te hopen dat je het krijgt. Het voelt echt poedersuiker.