Oke, ja dat telt wel op. Maar als ik kijk naar het enorme prijsverschil tussen NL/DE/BE en dan Amerika... Dan ben ik in Amerika denk ik (met nieuw spul) goedkoper uit. Voor hetzelfde bedrag (in dollars dan) heb ik in NL maar 1 pad. In VS heb ik dan een pad, hoofdstel en teugels.
Ik heb ook wel 's wat uit Amerika gehaald hoor. Pads die je hier simpelweg niet kunt krijgen, dus dan moet je wat. Je moet inderdaad goed rekenen, maar het kan in sommige gevallen inderdaad goedkoper zijn
Je moet heel goed rekenen wat je in totaal kwijt bent, want soms scheelt het maar een paar euro!
xLaraaj
Geplaatst: 30-04-16 11:24
Ik had het inderdaad ook moeilijk met loslaten , die teugels echt geven. had precies niets vast, geen controle (wat natuurlijk niet zo is na een tijd) maar het is effe wennen.
Wat een leuke foto's joyce! Was dat voor koningsdag ? Maakt hem wel bomproef
Marlou heb je al meer nieuws over de bult die pino had/heeft?
Welkom Marlies
Welkom minimus, en wat een knap paarde ! sprekend hoofd ! Ik heb nog nooit iets uit amerika besteld. Heb er een beetje schrik van
Ja ws toch een trap geweest van weiden maatje. Hij word al meer soepel en begint uit te zakken, volgebs de DA gebeurd dat niet bij een steek. Vandaag ook weer lekker gereden, "spinnen" ging goed!
Vandaag weer les gehad en ging stukken beter! ik kon 2 hele rondjes mooi doorzitten Mijn benen worden meer en meer los! Lekker oefenen door de week, maar ik verheug me al op de volgende les
Ja ik doe hrt tussen haakjes omdat het nog niet echt spinnen heet haha. Heb nog geen plates en we hebben niet de juiste bodem daarvoor. Dus we gaan niet te hard van stapel.
Gaat er iemand naar De Wran Dutch Open op 5 mei? In Wanroij? Ik wil met camera wel even komen kijken en plaatjes schieten...weet iemand of dat gewoon mag?
Helaas bleek het hoofdstel echt oranje te zijn, dit was redelijk op te lossen met olie, maar de zijkanten bleven oranje, zat een soort plastic laagje overheen waardoor de olie daar niet bij kon. Verder begon al vrij snel de lijm er tussen los te laten waardoor het hele hoofdstel ging plakken Voor mij dus helaas niet meer. Ik heb nu voor hetzelfde geld een hoofdstel van Cowgirlstore en die kwaliteit is zóveel beter!
Ik rij trouwens nog een tijdje zonder zadel.. eurohorse zou morgen komen maar hij kon geen zadels vinden voor floor in mijn prijsklasse, hij had wel zadels achtergehouden die veelste ver van mijn budget lag. Okee mijn budget is misschien niet hoog, maar floor is niet van mij en durf(na al vakar te hebben meegemaakt) niet zo veel ervoor weg te leggen.. dus even kijken wat ik nu ga doen
Probeer het anders eens bij Westernspul. Misschien heeft hij wel iets? Ik snap dat je niet teveel uit wil geven als het niet je eigen paard is. En anders boomloos? Barefoots zijn ook wel betaalbaar.
Jah heb ik al eens geprobeerd was helaas niet zo'n succes..
Minimus
Geplaatst: 01-05-16 21:18
Ik ken iemand die tijdens de kerstdeals een goeie deal heeft gescoord bij Arthur's, ze was er erg tevreden over. Alleen een nadeel dat ze liever niet op locatie komen om te passen.