Dat is fijn Jimmy vindt Daantje ook heel lief. Jimmy vindt elk paard heul lievv Denk alleen wel dat jij er eerder bent dan ik. Hou je een plaatsje voor me vrij?
Ziet er inderdaad wat gespannen uit, wat doet ze als je haar wat meer teugel ruimte geeft?
horsii
Geplaatst: 20-04-16 21:45
Spanning ivm koeien die op de weide gingen. Zodra ze meer teugel kreeg ging ze jolig meedoen haha Ik ben al blij dat ze galoppeert in de bak. Ze was3.5 toen ze spierbevangen is geraakt en was toen nog niet ingereden. Hadden er een paar buitenritjes op gemaakt achter haar moeder aan. Ruim een jaar geduurd voordat ze weer goed was , dus rustige buitenritten gemaakt en nu sinds 2.5 maand denk ik pakken we bakwerk erbij. En dat gaat gelukkig erg goed.
Naar de reining kant maar moet natuurlijk niet alle oefeningen kennen en super goed. Grote must is ook wel dat ik er alleen mee naar buiten kan. Prijs : 4000-5000
Dat komt wel goed met kyra. Ken jullie nu al een hele tijd en jullie dwingen haar tot niets en gaan op haar tempo. Vind ik super om te zien !
Vind dat paard wel aardig aan de prijs voor een 16 jarige, kan aan mij liggen hoor.
joyce2
Geplaatst: 20-04-16 23:36
Xlaraaj: Met dat budget moet je vaak wel even zoeken als je een leuke Quarter of Paint wilt kopen. Ik had hetzelfde budget en vaak waren veulens al die prijs! Gewoon goed zoeken en niet te snel iets willen hebben. Bij mij hielp het ook om een oproepje in de FB groep voor Quarters/Paints te zetten (met wat ik zocht, wat ik het paard zou bieden en mn budget).
ik ben heeeelemaal niet voor wit. en ga vooral naar de quarter voor hun karakter
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-04-16 17:09
Ach er zijn zoveel paarden met een fijn karakter. Heel eerlijk: zoveel geld neertellen voor een specifiek ras, waar vaak ook nog genetisch (en fysiologisch) nare dingen in zitten... ik zou het persoonlijk nooit doen.
Over het wit ben ik het wel met je eens Het enige wit van Daantje is een heul klein kolletje, dus dat wordt niet zo gauw vies