Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Er is vaak wel een stal vrij waar ze even in kunnen na de clinic. Je kan ook afspuiten ofzo met de hitte. Je kan ook gewoon erna afzadelen, inladen en gaan rijden natuurlijk.
xDenies schreef:God wat heerlijk zo'n puppyspam zeg! Jammer dat het zoveel voeten in aarde heeft gekost maar hopelijk kan je er uiteindelijk met een fijn gevoel op terug kijken! De natuur soms .. pff.
Misschien een gekke vraag, maar gewoon nieuwsgierig, wat hebben sommige pups op hun hoofdje? Ik vind pukkels zo raar klinken maar weet even niet hoe ik het anders moet noemen? Vooral die ene zwarte.
Och die andere pup is ook onwijs leuk, ik hou van gevlekt! Aussie?
Sta jij trouwens nog steeds op Stal Tilburgs? @Paint_Lover. Daar ben ik volgend weekend
Bellatrix schreef:Is er animo voor een koeien clinic bij Wendy? Dan organiseer ik hem en kom foto's maken.
Er zijn 3 lespaarden (niet voor beginnende of angstige ruiters) en dan is er nog plek voor maximaal 5 eigen paarden.
MissYvette4u schreef:Bellatrix schreef:Is er animo voor een koeien clinic bij Wendy? Dan organiseer ik hem en kom foto's maken.
Er zijn 3 lespaarden (niet voor beginnende of angstige ruiters) en dan is er nog plek voor maximaal 5 eigen paarden.
Ik wil misschien wel mee met eigen paard, ergens in augustus op zn vroegst en als xDenies meegaat
Bellatrix schreef:Is er animo voor een koeien clinic bij Wendy? Dan organiseer ik hem en kom foto's maken.
MissYvette4u schreef:xDenies schreef:![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaah!! Dan zie ik Quizy of Smoothie weer na tachtigmiljoen jaar!![]()
Hahaha daaromQuiz heeft deze clinic nog niet gedaan dus die zal meegaan dan
(Smoothie al 2x zelfs)
Daihyo schreef:Thanx. Dat laatste hoop ik zeker! Ik moet zeggen dat ik me enorm op mijn gemak voel bij het nieuwe stuk en ik hoop dat de paarden het zo gaan ervaren.
Hoe is het nu met Beeb?