Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Ik wil een nieuwe...een bruine. Denk ook mat bruin...maar wil er ook wat bling op...
xDenies schreef:Ik heb jarenlang geen cap gehad of mijn hele oude simpele zwarte die ik al tig jaar had. Uiteindelijk ga je er toch een beetje anders in staan en ook mede door een topic op bokt (volgens mij zelfs van Daihyo) en toen liep ik de EJ met BTW vrij dagen tegen deze in het bruin aan: https://www.ej.nl/veiligheidshelm-harry ... orId=10246
Uiteindelijk gepast en gekocht. Ik draag mijn cap als ik op buitenrit of dergelijke ga. Is mijn eigen verantwoording inderdaad. Sinds mijn ongeluk draag ik hem liever niet maar dat heeft er mee te maken dat op een begeven moment alles gewoon te zwaar is voor mijn nek en dus sowieso een hoofd + cap. Maarja, even doorbijten tijdens een buitenrit
Ik ben er blij mee, ziet er niet stommer uit dan dat een cap er al uit ziet, ik hoef geen blingbling en ik wilde toch een beetje in de westernsferen. Dus happy hier. Ik ga nu geen nieuwe kopen, echt heel veel lichter zal het toch niet worden.