Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanda1980 schreef:Helaas was het zoeken naar een goed zadel lastig, nu hebben we er uiteindelijk wel 1 gevonden die goed bevalt. Kan je ook met een Engels dressuurzadel eerst western rijden (mochten we de switch definitief gaan maken)? Daar zou ik het meest tegenop zien, uitkijken naar een nieuw zadel, ben zo bang dat het weer lastig gaat worden, alhoewel ik de westernzadels enorm gaaf vind om te zien.
chriske schreef:Misschien een passervice laten komen? Laat ik over 2 weekjes ook voor Floor komen.
xLaraaj schreef:Welkom aan de nieuwe !
Ik heb besloten om het veulen niet te kopen. Gaat financieel te zwaar worden per maand. Stalling+opleiding+dierenarts+hoefsmid enz .. Heb eigl al een paar maand een paardje op oog maar was toen nog te vroeg. Staat nog steeds te koop maar gaat bij een opendeurdag te zien zijn dus zal dan wel weg zijn. En moet werken die dag en is 3uur rijden voor mij .. :/
Amanda schreef:Natuurlijk kun je gewoon beginnen met je dressuurzadel tot je definitief de switch gaat maken. Zou ik juist doen, zolang je daar nog niet zeker van bent. Het zadel zegt niets over hoe je rijdt. Alleen op shows moet je wel een westernzadel hebben en ik zou zeker overstappen als je er zeker van bent. Maar voor nu gewoon lekker op je dressuurzadel beginnen
Ik had vrijdag weer les van Paulette. Zo lekker gereden! Zo fijn om te constateren dat Jim super aan mijn hulpen staat. We zijn veel bezig geweest met de galop richting de wissel. En zo gaaf om dan gewoon op elk moment in elke galop aan te kunnen springen, ook in contra. Dus op de linkerhand links én rechts aan kunnen springen op elk moment.