Wat een leuke foto's komen er voorbij, de 'haarbal' heeft een leuk kleurtje! En de wedstrijdfoto's zie er ondanks spanning toch best oke uit?! Ik had vandaag les, maar helaas ontzettend last van m'n hoofd dus les uitgesteld..
ja ze gaan op mijn lijstje vond ze prachtig, vond de kleur leer van de voet net iets te rood maar dat is ook wel weer bijzonder. En de schacht leek echt smal!
chriske
Geplaatst: 21-03-16 11:15
we zijn weer langzaam aan het opbouwen met stappen en loswerken, tussendoor stukjes draven man wat was ze blij dat ze weer wat mocht gaan doen! zijn nog genoeg dingen om aan te werken maar na 2 1/2 week rust ben ik der zeker tevreden mee!
Laat ook maar eens weer wat van mij horen vrijdag staat op de planning dat mn paardje weer voor het eerst bereden gaat worden van't weekend wel weer een enorme terugslag gehad, maar ze komt er nu gelukkig wel weer snel bovenop, dus we gaan doorzetten vrijdag en dan zelf weer rijden en hopelijk lessen. Zijn nu 2 verenigingen in de buurt waar ik westernles kan gaan volgen
Ik heb ook nieuws. laatste Zaterdag voor het eerst alleen op mijn toekomstige paard gereden in de bak en het ging zo goed dat ik hem vanaf april mag bijrijden zo vak ik wil Ben er zo blij!
Yes! Dit is het topic voor mij Ik ben eind februari begonnen met westernrijden. Daarvoor heb ik zo een 5 jaar Engels gereden. Ik vind western veel relaxter en ik merk dat ik er veel meer lol in heb dan dat ik bij Engels had. Dat kan natuurlijk altijd nog veranderen ik denk dat jullie mij nog wel vaker tegen zullen komen op dit topic X Luna
Paint_Lover
Geplaatst: 22-03-16 18:47
Ik heb ook nieuws:
Sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van dit hummeltje *oké, merrie is ook van mij maar toch *
Ik rijd nu nog met m'n dressuurkleding maar wil natuurlijk wel graag overstappen op westernlaarzen etc. Ik heb nu stonedeek laarzen bestelt en ben nu bezig met sparen voor een paar goede leren western laarzen. Omdat de stonedeek laarzen maar iets van €60,- waren verwacht ik geen hoge kwaliteit maar deze wou m'n moeder wel betalen dus ja
Weet iemand nog een paar echt goede mooie laarzen? (Het liefst onder de €200,-)
Je hebt best veel merken laarzen... ligt er ook heel erg aan wat lekker zit denk ik. Ikzelf heb nu show boots van Aria't (nog gekocht in de VS) en m'n dagelijkse boots zijn van Durango.
Thanks voor de leuke reacties op Gentle... hij weet ook heel goed dat hij knap is maar is voor n veulen van 5 dagen oud ook echt heel lief en knuffelig! Word wel n heerschap hoor, dat weet ik wel zeker maar goed. Er moet ook wel wat inzitten want anders is het ook maar saai
Ik heb Justins maar daar ben ik niet heel blij mee hoor pasvorm is niet wat ik verwacht had en alleen de bovenste laag is leer, de voering niet. Em ze zijn te laag waardoor ik achter mijn fenders blijf hangen maar mijn broek kruipt er ook over heen.
ladypaard
Geplaatst: 23-03-16 15:01
ik heb laarzen van die mexicaan op Equitana , hele fijne laarzen en voor mij perfecte pasvorm, nou ja ik pas ze en ze zitten lekker. En vooral echt leer. normaal 250, maar mocht ze hebben voor 200. Wilde nog een stel erbij, maar bij Arthurs verschillende merken gepast, maar kwam nergens in. Nu dus maar weer wachten op Equitana.
Ik heb een paar Sendra's en een paar Ariats. beide heerlijke laarzen! Sendra is smal en ik heb 1 maat kleiner dan normaal. Ariat is wat breder en die maat valt normaal bij mij.
(ja ik leef nog! Hahaha) Heb nog niet echt terug gelezen hoe is het met iedereen?
Ik kom hier ook eens binnenvallen (Hallo allemaal ). Al heel wat gelezen en enthousiast geworden, maar dan nu maar eens reageren. Ik zat al een behoorlijk tijdje te denken aan een switch van Engels naar western, maar nog nooit een echte stap gezet. Nu dan eindelijk de eerste: 3 april heb ik een kennismakingsles western bij Paulette Zorn Op 1 van haar paarden. Wanneer dat goed bevalt wil ik graag mijn eigen paard met hulp van haar gaan omscholen. Ik was al van plan om dressuurles bij haar te nemen, maar nu dan toch maar kijken of western niet beter gaat bevallen. Stiekem hoop ik van wel, want ik ben door jullie verhalen toch wel enthousiast geworden.