Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:De andere 2 hoeven het niet te hebben. Hier hadden van de winter 2 van de 6 luizen. De andere 4 hadden ze niet. Heeft met weerstand te maken.
Daihyo schreef:Met de netenkam liepen de luizen echt wel over de kam
Hier zaten ze ook in de manen en rondom de schoft. Als de weerstand goed is, zou je ze niet direct terug moeten krijgen. En goede shampoo werkt wel even door op de huid en in het haar. Ik moest wel de behandeling minimaal 3x herhalen vanwege het uitkomen van de neten.
Daihyo schreef:Hij is ook niet bedoeld om alles er af te halen, maar om te checken of er luizen en neten zitten. Je hele paard kammen met zo'n kammetje is geen doen. Dat kan ook helemaal niet.
Maar ik checkte zo op meerdere plekken op het lichaam om te kijken of er iets op zat. En daarna dan de shampoo er op.
Ik moest de byemite oplossen in water en dan wassen. Ik heb ze afgesponsd. Jim vindt dat geen probleem. Maar Noura was echt wel een ding. Daarom heb ik uiteindelijk voor de Pour On gekozen. Want na 2 worstelpartijtjes was ik er ook wel klaar mee
Bij ons was het toen overigens wel hartje winter en rond het vriespunt, dus dan is wassen sowieso al niet heel tof en drogen met die wintervacht was echt drama.