[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 12:29

Heb de meneer van de DB ook gebeld met de info die ik heb en hij gaat er vanmiddag nog kijken en neemt dan contact met me op.
Ook hij vond het wel erg opmerkelijk omdat hij daar ook erg vaak langs komt en ze nog niet gezien had. Dus misschien inderdaad bijna altijd op stal en een uurtje naar buiten ofzo...
De hengst zou overigens niet bij Nijkerk maar bij Nijkerkerveen ter dekking staan...weet iemand daar nog dekstations/hengstenhouders??

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:29

Het verklaart wel de verse banden sporen in de wei natuurlijk, maar zowel ik als Kim hebben ze zaterdag echt niet gezien joh.

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:31

als er iemand met mij mee wil??
of ik kan vanavond met mijn vriend proberen te gaan?
die kan gratis met de auto van de zaak rijden, dus dat zou schelen!

als er al iemand gaat, laat het dan ff weten.
francis, neem anders even contact op, dan kunnen we iets afspreken!

Anoniem

Misschien stonden ze dan binnen!? Dat schrijven de drie mensen ook op t andere forum.

chip

Francis schreef:
Door beide berichten dacht ik aan de loods die achter de containerstal staat op het oude weitje en besloot de buurman naast het weitje te bellen.
En wat zegt die buurman... ze staan aan de Birkstraat!
Als je vanaf het weitje richting Soest gaat links, vlak voor de Avia-pomp staat een klein huisje (is ergens voor gebruikt, niet echte een woonhuis geloof ik...) Daar zouden ze in een grote wei lopen. Hij heeft ze daar gezien, maar kreeg ze ook pas later in de gaten. Maar volgens hem lopen ze daar dus al in ieder geval een week of 3. En alle 3 had hij het over (ik weet dus niet of dat de drie volwassen paarden zijn, dus incl hengst en zonder veulen, of dat het de merries met het veulen zijn).

Is er iemand die daar vandaag nog kan kijken??
't Zal toch niet waar zijn dat we er met onze neus bovenop zitten... (klopt wel weer volgens dat eerste bericht... staat daar soms ook een schuur/loods o.i.d. Dat ze bijv. een uurtje naar buiten gaan en verder op stal staan ofzo).
Het hooi op het oude weitje heeft de eigenaar inderdaad gebracht overigens. Dat zal dus wel baal voor baal naar de verblijfplaats van de paarden gebracht worden.

Kun je daar zo moeilijk ongezien komen ?
Anders lijkt me dit toch wel het eerste wat gedaan moet worden.
Stel dat ze daar wel staan!

eining4ever

okay, ik was weer es te snel.
dus de db gaat er vanmiddag nog heen???
ik ga me suf duimen!!!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:32

Francis, ik zeg mijn afspraak af bij het arbeidsbureau, douche me gauw en ga met mn fototoestel erheen. Is dat ok? Heb je tips voor me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:33

Te snel ben je nooit!!! Echt...t zou fantastisch zijn als ze gevonden zijn...ik duim heel hard mee!!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:33

Van de ene kant lijkt 't me echt stug dat die paarden daar lopen.. Maar van de andere kant... God, wat ben ik benieuwd naar de bevindingen van de DB!
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 31-08-04 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:34

Mijn reaktie is te laat, het gaat ook zo snel, hoop dat er positief nieuws komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:35

Echt super van Kimberly!!!! Echt toppie dat je er gelijk heen wil gaan!

Ik ga ff boodschappen doen, als ik terug ben schuif ik gelijk weer achter de pc om het laatste nieuws te horen!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:37

Als alles goed gaat kom ik zo rond 1 met nieuws
Spannend, kim gaat zometeen al de auto in en is er binnen notime.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 12:37

Ben je gek joh Kimberley... niet je afspraak afzeggen! Werk is belangrijk, helemaal in deze tijd... als ze daar al drie weken staan (zoals die buurman dus zegt) staan ze daar vanmiddag ook nog wel... 't Is dat ik vandaag dus écht geen tijd heb om die kant op te gaan, anders deed ik het zelf.
En zowiezo gaat de DB man vanmiddag kijken.
Ik heb verder geen tips... kijken of je de wei kan vinden, staan er geen paarden, dan kijken of er wel een stal/loods/schuur in de buurt is waar ze in zouden kunnen staan en dan ja.... ik weet niet... misschien aanbellen en vragen of ze de paarden inderdaad hebben staan... Ik weet niet of dat verstandig is of niet... ligt een beetje aan wat voor soort mensen het zijn...

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:38

Veel succes Kim. top van je !!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:38

Francis, dat had ik haar ook al gepb't maar ik geloof dat ze al weg is Lachen

Wb dat aanbellen: hoe weten wij in godsnaam of dat 't toevallig de eigenaar is of niet?

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:40

ik ben zo benieuwd!!
wat zou het geweldig zijn he???
ik doe snel boodschappen en ga vanaf 1 uur zitten wachten!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:42

Francis schreef:
Ben je gek joh Kimberley... niet je afspraak afzeggen! Werk is belangrijk, helemaal in deze tijd... als ze daar al drie weken staan (zoals die buurman dus zegt) staan ze daar vanmiddag ook nog wel... 't Is dat ik vandaag dus écht geen tijd heb om die kant op te gaan, anders deed ik het zelf.
En zowiezo gaat de DB man vanmiddag kijken.
Ik heb verder geen tips... kijken of je de wei kan vinden, staan er geen paarden, dan kijken of er wel een stal/loods/schuur in de buurt is waar ze in zouden kunnen staan en dan ja.... ik weet niet... misschien aanbellen en vragen of ze de paarden inderdaad hebben staan... Ik weet niet of dat verstandig is of niet... ligt een beetje aan wat voor soort mensen het zijn...

Te laat, kim is nu onderweg.
Het is heel dichtbij en dus is ze er zo.
Ik schrijf alles op wat ze me verteld, en francis ze heeft je nummer meegenomen, dus ze belt je meteen als ze ze vind.

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:44

Sjeee, waarschijnlijk zo dichtbij, en niemand had het in de gaten...
*duim, duim, duim*

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:45

Ik denk dat als dat mogelijk is je beter niet aan kunt bellen, maar zelf gaan kijken. Maar zoals ik al zei, weet dus niet of je daar ongeziens kunt komen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 12:45

Nee, ze is nog niet onderweg... ik heb net met haar gesproken, ze gaat nu eerst onder de douche (had zeker lekker uitgeslapen Knipoog Haha! ) en dan gaat ze weg, maar namens haar hier een oproep of er iemand is die daar ook in de buurt woont die ze op kan pikken, zodat jullie met z'n tweetjes kunnen kijken... net iets veiliger en zekerder.
Monnik, ben je nog on-line?? Iemand anders daar in de buurt??
Kimberley kijkt zo hier of zich iemand meldt en neemt dan wel contact op.

Brrr... ik zit te shaken van spanning nu!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:46

Kim heeft fototoestel mee, voor het verslag hier, mocht ze ze vinden.
Stom dat wij ze zaterdag niet gezien hadden. We zijn wel 4 keer door de birkstraat gereden, maar echt niks gezien.
DUIMEN>>>>>

Kim heeft niet uitgeslapen, we hadden een probleem vanacht wat pas rond 4 was opgelost
Laatst bijgewerkt door holly op 31-08-04 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:47

chip schreef:
Ze heeft het iig over ZE worden heen en weer gestapt en ZE worden gevoerd. Dus ze heeft het over meerdere paarden.

Kan ook samen met het veulen zijn.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:49

Als ze vanavond was gegaan was ik wel meegegaan Scheve mond Maar ik zit op m'n werk en kan zo wie zo niet weg... Holly, ga er nou niet meteen vanuit dat ze daar echt zijn...

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:50

Ik zit in Utrecht en kan mee, mits ik om 14.00 uur weer hier op mijn werk terug ben....

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:50

Nee doe ik ook niet, maar zit vast met mijn oortje in, voor de weg te sturen en kim haar zenuwen op te vangen.