Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francis schreef:Door beide berichten dacht ik aan de loods die achter de containerstal staat op het oude weitje en besloot de buurman naast het weitje te bellen.
En wat zegt die buurman... ze staan aan de Birkstraat!
Als je vanaf het weitje richting Soest gaat links, vlak voor de Avia-pomp staat een klein huisje (is ergens voor gebruikt, niet echte een woonhuis geloof ik...) Daar zouden ze in een grote wei lopen. Hij heeft ze daar gezien, maar kreeg ze ook pas later in de gaten. Maar volgens hem lopen ze daar dus al in ieder geval een week of 3. En alle 3 had hij het over (ik weet dus niet of dat de drie volwassen paarden zijn, dus incl hengst en zonder veulen, of dat het de merries met het veulen zijn).
Is er iemand die daar vandaag nog kan kijken??
't Zal toch niet waar zijn dat we er met onze neus bovenop zitten... (klopt wel weer volgens dat eerste bericht... staat daar soms ook een schuur/loods o.i.d. Dat ze bijv. een uurtje naar buiten gaan en verder op stal staan ofzo).
Het hooi op het oude weitje heeft de eigenaar inderdaad gebracht overigens. Dat zal dus wel baal voor baal naar de verblijfplaats van de paarden gebracht worden.
Francis schreef:Ben je gek joh Kimberley... niet je afspraak afzeggen! Werk is belangrijk, helemaal in deze tijd... als ze daar al drie weken staan (zoals die buurman dus zegt) staan ze daar vanmiddag ook nog wel... 't Is dat ik vandaag dus écht geen tijd heb om die kant op te gaan, anders deed ik het zelf.
En zowiezo gaat de DB man vanmiddag kijken.
Ik heb verder geen tips... kijken of je de wei kan vinden, staan er geen paarden, dan kijken of er wel een stal/loods/schuur in de buurt is waar ze in zouden kunnen staan en dan ja.... ik weet niet... misschien aanbellen en vragen of ze de paarden inderdaad hebben staan... Ik weet niet of dat verstandig is of niet... ligt een beetje aan wat voor soort mensen het zijn...