Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fanci_mike schreef:Kapelle-koudekerke ligt nog dik half uur snelweg uit elkaar.... helaas, das nou altijd, mensen wonen net te ver weg... Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!!
maar voor mij is dus de grens 10 km ongeveer gezien ik het met mijn stalen ros moet afleggen en ook in de winter moet kunnen komen
Benzine is ook niet goedkoop namelijk.

op zeeland ligt bijna alles op een haf uur rijden nml
En ik reed zelf ook 7 jaar lang 3 om 4 dagen per week 25 minuten naar mijn verzorgpaard. Voor een bijrijder hoeft het geen probleem te zijn, ik zou iemand er in ieder geval niet om afwijzen: maar ja, ik zoek niemand nu

maar tot nu toe de evt bijrijders wel... daarom heb ik er ook geen, haha! Of zou het toch aan mijn eisen pakket liggen?
(miss heb je ze wel gezien, de twee bontjes in 1 weitje, niet te verwarren met die van coydog..)
Vind het altijd wel leuk bij jullie op stal.
Was er met Pinksteren. 
Ja hoorde toen van delerium dat je kwam, had nog even de intentie om je te meeten maar ik was lichamelijk niet helemaal in staat dus heb het even laten schieten. Jammer dat je zo ver weg woont.
En dan kunnen we misschien wel meeten. Baal zelf ook dat ik zo ver woon, vind Zeeland echt zo mooi!! 
miss NET erbuiten en dan houd t op.
dan boeit mij de afstand ook niet, dan zit ik er graag een uur voor in de auto. Wat blanket dus zegt vind ik niet geheel juist. Zeker moet je er wat voor over hebben en ik doe (bijvoorbeeld) ook alles voor mn bijrijdpaard maar als je niet mee betaald in stallingskosten of een half uur je tever weg is betekent t niet altijd dat je niks over hebt voor een paard maar je het gewoonweg niet kan opbrengen met je budget
voor 25 euro heb je al 1 die rijd 
zal net zover zijn als dat ik tevoet kan doen. Enige is dat je soms wat sneller bij je bestemming bent.
Ben er heel blij mee