Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Montana schreef:XoNo schreef:Ik heb het dus niet gezien en als ik de reacties moet geloven, mag ik mezelf gelukkig prijzen.
Ik heb het zelf ook niet gezien maar ik denk zomaar dat je jezelf inderdaad gelukkig mag prijzenVoor de mensen die het wel hebben gezien, wat was er dan aan de hand dat het zo mis is gegaan?
Onwijs zonde in ieder geval, gisteren tijdens de hunter hack zag het er ook al niet zo soepeltjes uit met deze combinatie. Jammer hoor!
essiedepessie schreef:Hij had een groen boswachterspakje aan, en kwam al klotsend in het zadel binnen. Iedereen kreeg natuurlijk de slappe lach en ging een beetje joelen waardoor het paard een beetje heet werd. Dus hij ging op die hindernis af, en de pony dacht: "ga zelf maar!"
Dus die schoot langs die hindernis, en begon te bokken en te stuiteren waarna hij nog net kon blijven zitten. Toen heeft ie nog een paar rondjes gegallopeerd en geprobeerd het paard richting de hindernis te krijgen, maar dat ging niet.
Oh en hij heeft 22 verschillende gallopsoorten gehad op 1 cirkel. Contra, overkruisd, goed, overkruisd, contra... omdat hij zo zat te klotsen wist beestje namelijk niet meer wat er in godsnaam moest gebeuren.