[WN] Craig Schmersal en Miss Lil Addy Tude, FEI World reininigcup

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:48

Op Epona.tv/uk :) Moet je wel een 30 dagen abonnement á €8,- voor aangaan :\
Maar hey, ik wil graag weten waar ik het over heb, natuurlijk :P En ik heb ook wel eens €8,- opgehoest om reiningfinals via livestream te kunnen volgen 8-)

quarterH

Re: Craig Schmersal en Miss Lil Addy Tude, FEI World reininigcup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:56

haha slim. ze zijn nog commercieel ook. ik koop wel zn dvd ofzo als ik wil zien hoe hij rijd, heb je meer aan :-)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:57

sterker nog als ik hun was.... zou ik epona aanklagen voor het derven van inkomsten omdat zij voor minder geld hun trainingsprogramma laten zien zonder daarvoor rechten af te staan. lijkt me een lachen case!!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:00

@QH: Good luck! 8-)
Wil je dit nog verder toelichten?
Wranglerbutt schreef:
quarterH schreef:
en WB met die overtuigingen moet je toch eens wat concequenter worden hoor.

Hoebedoellu? Iedereen heeft toch z'n eigen grenzen?
Jij legt hopelijk ook ergens de grens met wat jij acceptabele trainingsmethoden vindt?
Of zou jij bv. het gebruik van een stok met spijkers op jouw paard z'n benen goedkeuren als -ie daar beter van zou gaan spinnen?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:04

nope :-)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:06

Dan ga ik er maar van uit dat het een loze opmerking was :Y)

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:06

Funnygirl schreef:
Even on-topic maar ik zag net op Wittelsbuerger dat Epona weigert de totale film van 2,5 uur aan de FEI af te staan zodat zij kunnen kijken hoe het nu werkelijk is. Om dan nu weer op de speculatieve toer te gaan wat we al pagina's doen: Je kunt je nu ook wel af gaan vragen waarom zij dit niet willen. Zou het dan toch niet zo erg zijn?

right on funny girl.
ik hoorde trouwens ook dat er "verbal warnings" gegeven zijn op die show, maar niet aan CS

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:09

Wranglerbutt schreef:
Funnygirl schreef:
Even on-topic maar ik zag net op Wittelsbuerger dat Epona weigert de totale film van 2,5 uur aan de FEI af te staan zodat zij kunnen kijken hoe het nu werkelijk is. Om dan nu weer op de speculatieve toer te gaan wat we al pagina's doen: Je kunt je nu ook wel af gaan vragen waarom zij dit niet willen. Zou het dan toch niet zo erg zijn?

Waarom niet? Leggen ze gewoon op hun site uit :j http://epona.tv/uk

heb het gelezen op hun site en dat is wel de belachelijkste drogreden ooit!!!!! op die compilatie na hebben ze geen voet om op te staan.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:16

quarterH schreef:
sterker nog als ik hun was.... zou ik epona aanklagen voor het derven van inkomsten omdat zij voor minder geld hun trainingsprogramma laten zien zonder daarvoor rechten af te staan. lijkt me een lachen case!!

dat was waar CS het over had toen hij zei "if you post this on the net, I will sue you" hij heeft copyright op trainingsclips van zichzelf en zijn "intellectual property"

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:22

logisch. had ik ook gedaan als ik hem was.

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:47

Citaat:
Op Epona.tv/uk Moet je wel een 30 dagen abonnement á €8,- voor aangaan
Maar hey, ik wil graag weten waar ik het over heb, natuurlijk :P En ik heb ook wel eens €8,- opgehoest om reiningfinals via livestream te kunnen volgen

Tja, maar nu heb je die gasten dus wel geld gestuurd, en dus gesteund. %)
En de vergelijking dat je betaald on reinigfinals te kijken gaat hier wel erg mank :P
Ik snap dat je graag wilt weten waar je het over hebt, maar van mij krijgen ze geen cent, en ze mogen dat filmpje lekker proppen waar de zon niet schijnt. -:(-
Hun argumenten vliegen van links naar rechts, heeft Ge toch gelijk, het is rel-tv.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:50

sonita schreef:
Citaat:
Op Epona.tv/uk Moet je wel een 30 dagen abonnement á €8,- voor aangaan
Maar hey, ik wil graag weten waar ik het over heb, natuurlijk :P En ik heb ook wel eens €8,- opgehoest om reiningfinals via livestream te kunnen volgen

Tja, maar nu heb je die gasten dus wel geld gestuurd, en dus gesteund. %)
En de vergelijking dat je betaald on reinigfinals te kijken gaat hier wel erg mank :P
Ik snap dat je graag wilt weten waar je het over hebt, maar van mij krijgen ze geen cent, en ze mogen dat filmpje lekker proppen waar de zon niet schijnt. -:(-
Hun argumenten vliegen van links naar rechts, heeft Ge toch gelijk, het is rel-tv.

ik meen te mogen spreken voor de genuanceerden in deze, we rest our case your honor!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:36

+1 for epona

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:45

Romkabouter schreef:
+1 for epona

wat rel betreft wel ja, voor wat het hele verhaal betreft komt de ware aard aard boven

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:57

Nee, voor het niet afstaan van bronmateriaal.

"hey, ik sta nogal slecht op de foto in de krant. zeg krant, doe mij de originele reeks fotos even voor niks, om te kijken of ik er altijd zo slecht op sta"

Tuurlijk 8-)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:30

wat is dat nu voor vergelijk? en zelfs als wat dan nog? of wil je daarmee zeggen dat epona gewoon niks anders zijn dan een stelletje bloedzuigende papparazzi? want dan heb je gelijk :D

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:47

Voor de wouldbe' s en het Graig klapvee.... Wat een belachelijke aannames en conclusies,get real!
Het kan gewoon niet wat er hier op die videos gebeurt,no matter who...
Het behoeft geen uitvoerige uitleg wat Rom bedoelt,dan schort er wat aan je begrijpend vermogen.
Ook als je met allerlei flutredenen komt om het goed te ouweneelen,er is wat mis,en dat dient recht gezet te worden wil de sport bestaansrecht houden. En dat kan maar beter vanuit de bron geregeld worden voordat een instantie,de politiek of anderszins dit gaat regelen.
De regels zijn er, nu nog het handhaven ervan.Topsport my ass,als er een keer een dopingcontrole word
gehouden gaat de helft nat. Aangezien een controle hierop volledig ontbreekt neemt men zichzelf nogal serieus,not..

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:56

get your figures straight! er worden bv in duitsland (kreuth) altijd doping controles gedaan en ook de 'grote jongens' komen daar gewoon doorheen. en op die lijst staat heel veel dus je mag echt niks geven nog geen antibiotica ofzo.
en ja het zijn juist de grote jongens die ze eruit pikken. dus als je ineens met zoiets als doping controles komt schermen zorg dan wel dat je op de hoogte bent.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:05

Ja, in Europa,ze zullen wel moeten en in de States? Alles wat ze daar doen telt toch alleen mee?
En plat gespoten staarten word ook op gecontroleert zeker :') _O-
Ik vind reining echt een geweldige sport hoor,laat het duidelijk zijn en de randverschijnselen die optreden bij de ,,topsport'' zullen dat niet veranderen. In essentie blijft het een mooie sport het is alleen jammer
dat er zulke methodes gebruikt worden om financieel succes te boeken.Hence financieel, want sportief zou ik het niet willen noemen.
En dat financiele schijnt ook hier in NL op amateurniveau errug belangrijk te zijn :j
Laatst bijgewerkt door CherokeeChum op 16-06-11 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:09

uhm dit event was gewoon in europa dus wat kom je nu met usa aan?

owja laten we die staarten er nog eens bijhalen. daar is toch ook al zeker 4 maanden geen rel meer over geweest.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:12

feit is dat als die banden echt zoooooo erg waren als zij beweren zij die banden heel graag met een strikje hadden afgeleverd. kan hun case dan alleen maar beter maken.

dat doen ze niet en tja met een k*tsmoes van 'dat doen we niet omdat we denken dat ze er toch niks mee doen' komen ze er natuurlijk niet vanaf....

wat een drama weer allemaal om niks. maar goed ik ben er weer vandoor.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:17

Joh, als je oplet had je gemerkt dat ik het allang niet meer over Graig heb maar over de sport op zichzelf en de verloedering daarin. Ik vind het prima als daarover melding plaatsvind.
Graig werd als eerste genoemd maar er waren er nog tig waarvan waarschijnlijk net zulke filmpjes gemaakt konden worden. Met doodzwijgen verdwijnen dingen niet,maar worden oogluikend toegestaan,en hoever wil je gaan om succes te behalen. Dat is in essentie waar het mij om gaat.

By the way foto's en film liegen niet,kunnen hooguit uit context gehaald worden en voor interpretatie vat baar zijn. Jij ziet iets waarvan je denkt dat het kan en ik vind van niet,so what.
Feit blijft dat er niet voor nix vraagtekens gezet worden bij sommige dingen.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 02:42

Moderatoropmerking:
Dit is en blijft een pittige discussie, en dat komt ook in dit topic heel duidelijk naar voren. Ik wil jullie nogmaals verzoeken de gemoederen niet te hoog te laten oplopen. Een pittige discussie is prima, maar blijf er op letten dat de posts netjes blijven aub.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:31

quarterH schreef:
feit is dat als die banden echt zoooooo erg waren als zij beweren zij die banden heel graag met een strikje hadden afgeleverd. kan hun case dan alleen maar beter maken.

Dat lijkt me niet hoor.
Ze beweren namelijk niet dat de banden zo erg zijn. Je moet hun hele statement nog maar even goed lezen QH.

En wat is dan volgens jouw "hun case"?

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 19:37

CherokeeChum schreef:
Voor de wouldbe' s en het Graig klapvee.... Wat een belachelijke aannames en conclusies,get real!
Het kan gewoon niet wat er hier op die videos gebeurt,no matter who...
Het behoeft geen uitvoerige uitleg wat Rom bedoelt,dan schort er wat aan je begrijpend vermogen.
Ook als je met allerlei flutredenen komt om het goed te ouweneelen,er is wat mis,en dat dient recht gezet te worden wil de sport bestaansrecht houden. En dat kan maar beter vanuit de bron geregeld worden voordat een instantie,de politiek of anderszins dit gaat regelen.
De regels zijn er, nu nog het handhaven ervan.Topsport my ass,als er een keer een dopingcontrole word
gehouden gaat de helft nat. Aangezien een controle hierop volledig ontbreekt neemt men zichzelf nogal serieus,not..

in zweden daar op die show zijn de 3 medaille plaatsen allemaal getest op doping + 1"randomly selected" paard en geen van die bleken enigermate gedopeerd te zijn, dus weer maar 's een aanname cc??
ik zeg hier en nu glashard dat Craig nergens over de schreef geweest is, zeker niet als je de hele training gezien hebt. wat gewoon niet kan, no way, is dat je hem rechtstreeks beschuldigt van dingen waarvan je niets weet en geen bewijzen hebt, enkel gesteund op jouw persoonlijk gekleurde aannames, of misschien op een paar seconden in een gemanipuleerd filmpje op reltv. ik weet zeker dat als iemand jou wil framen die op een aantal uur rijden ook een filmpje van 3 minuten kan samenstellen wat wel iemand op deze planeet totaal over de rooie brengt. terecht of onterecht