Maar hey, ik wil graag weten waar ik het over heb, natuurlijk :P En ik heb ook wel eens €8,- opgehoest om reiningfinals via livestream te kunnen volgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wranglerbutt schreef:quarterH schreef:en WB met die overtuigingen moet je toch eens wat concequenter worden hoor.
Hoebedoellu? Iedereen heeft toch z'n eigen grenzen?
Jij legt hopelijk ook ergens de grens met wat jij acceptabele trainingsmethoden vindt?
Of zou jij bv. het gebruik van een stok met spijkers op jouw paard z'n benen goedkeuren als -ie daar beter van zou gaan spinnen?
Funnygirl schreef:Even on-topic maar ik zag net op Wittelsbuerger dat Epona weigert de totale film van 2,5 uur aan de FEI af te staan zodat zij kunnen kijken hoe het nu werkelijk is. Om dan nu weer op de speculatieve toer te gaan wat we al pagina's doen: Je kunt je nu ook wel af gaan vragen waarom zij dit niet willen. Zou het dan toch niet zo erg zijn?
Wranglerbutt schreef:Funnygirl schreef:Even on-topic maar ik zag net op Wittelsbuerger dat Epona weigert de totale film van 2,5 uur aan de FEI af te staan zodat zij kunnen kijken hoe het nu werkelijk is. Om dan nu weer op de speculatieve toer te gaan wat we al pagina's doen: Je kunt je nu ook wel af gaan vragen waarom zij dit niet willen. Zou het dan toch niet zo erg zijn?
Waarom niet? Leggen ze gewoon op hun site uithttp://epona.tv/uk
quarterH schreef:sterker nog als ik hun was.... zou ik epona aanklagen voor het derven van inkomsten omdat zij voor minder geld hun trainingsprogramma laten zien zonder daarvoor rechten af te staan. lijkt me een lachen case!!
Citaat:Op Epona.tv/uk Moet je wel een 30 dagen abonnement á €8,- voor aangaan
Maar hey, ik wil graag weten waar ik het over heb, natuurlijkEn ik heb ook wel eens €8,- opgehoest om reiningfinals via livestream te kunnen volgen
sonita schreef:Citaat:Op Epona.tv/uk Moet je wel een 30 dagen abonnement á €8,- voor aangaan
Maar hey, ik wil graag weten waar ik het over heb, natuurlijkEn ik heb ook wel eens €8,- opgehoest om reiningfinals via livestream te kunnen volgen
Tja, maar nu heb je die gasten dus wel geld gestuurd, en dus gesteund.![]()
En de vergelijking dat je betaald on reinigfinals te kijken gaat hier wel erg mank![]()
Ik snap dat je graag wilt weten waar je het over hebt, maar van mij krijgen ze geen cent, en ze mogen dat filmpje lekker proppen waar de zon niet schijnt.![]()
Hun argumenten vliegen van links naar rechts, heeft Ge toch gelijk, het is rel-tv.
quarterH schreef:feit is dat als die banden echt zoooooo erg waren als zij beweren zij die banden heel graag met een strikje hadden afgeleverd. kan hun case dan alleen maar beter maken.
CherokeeChum schreef:Voor de wouldbe' s en het Graig klapvee.... Wat een belachelijke aannames en conclusies,get real!
Het kan gewoon niet wat er hier op die videos gebeurt,no matter who...
Het behoeft geen uitvoerige uitleg wat Rom bedoelt,dan schort er wat aan je begrijpend vermogen.
Ook als je met allerlei flutredenen komt om het goed te ouweneelen,er is wat mis,en dat dient recht gezet te worden wil de sport bestaansrecht houden. En dat kan maar beter vanuit de bron geregeld worden voordat een instantie,de politiek of anderszins dit gaat regelen.
De regels zijn er, nu nog het handhaven ervan.Topsport my ass,als er een keer een dopingcontrole word
gehouden gaat de helft nat. Aangezien een controle hierop volledig ontbreekt neemt men zichzelf nogal serieus,not..