Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Nou snap dat je een stress momentje heb gehad! Fotos kunnen geen kwaad denk ik, ik ben toen erg blij geweest dat ik het heb gedaan. Je hebt net iets tastbaarders zeg maar. Ik ga er zo naar toe maar heb niets negatiefs op stal gehoord tot zover ze er op lettenIk wilde zondag gaan maar mijn zondag liep even anders ... waardoor ik besloot niet door naar stal te rijden maar gewoon snel naar huis
Dus ik heb haar vrijdag voor het laatst gezien. Toen hebben we gestapt en 2 rondjes draf onder het zadel gedaan.
Bellatrix schreef:Ja, dat is ook zo. Maar ik wil zo graag eens een fijne les. Een motivatie om vaker op te stappen.
xDenies schreef:Bellatrix schreef:Ja, dat is ook zo. Maar ik wil zo graag eens een fijne les. Een motivatie om vaker op te stappen.
Maar ligt het stokje dan niet te hoog als je steeds geen fijne les hebt? Al dan niet onbewust door jezelfEn is het vooruitgaan in jullie samen zijn niet voldoende motivatie om op te stappen? Want je kan alleen maar vooruitgaan door het te doen
Maar ik kan je ook verkeerd begrijpen. Wat ik zie is toch altijd gewoon netjes