Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wou dat ik er twee kon houden
Ik dacht eerst geen blauwe ogen, maar haar linker oog is ook blauw net zoals die van Nova! Het was de bedoeling dat ik in mei op bezoek zou gaan, maar nu met de corona pandemie gaat dat waarschijnlijk niet door
zo jammer dat ik geen zak geld ergens heb hahah 

Alsof we in de Alpen zijn!
Maar zijn leuke foto's! Kan het andere topic niet vinden dus bij deze Granoek schreef:Oei die namen ga ik aan anderen overlaten, een naam bestaat voor mij uit 1 woord haha
Ik zag dat je in uitgelicht stond, helaas met het topic dat ze gesloten hebbenMaar zijn leuke foto's! Kan het andere topic niet vinden dus bij deze
Hopelijk kunnen ze het nog omruilen haha! 
Maar toch een overzichtje kunnen maken.. Hieronder alvast twee voorbeelden, de rest staat in het topic: [ITP] Diamon Dina in de frisse winterzon door Marlies Trap 

Maar er zitten hier toch altijd hele creatieve naambedenkers
Nog meer suggesties?
Het is dus uiteindelijk ook iets heel anders geworden
Willen heel graag, maar ik heb het geld op dit moment niet voor twee paarden. Zou wel super leuk zijn, twee zusjes in de wei
Maar goed, even uit de droom stappen
helemaal plat op de grond, hoofd tegen mijn benen aan, en diep snurken. Ik heb bijna twee uur zo gezeten met haar