Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het is vrij lastig om een leuk en betrouwbaar westernpaard te vinden in mijn omgeving. Het is momenteel ook niet mogelijk voor mij om bij te dragen in de kosten gezien ik werkeloos ben. maakt het allemaal moeilijker
Kan je dan geen compromis sluiten met de eigenaar? weet niet hoelang je het paard al doet maar ik als eigenaar zou echt niet een goede bijrijder de deur wijzen als ze de kosten niet meer kan betalen

Mijn nicht had vroeger 2 quarters. Helaas zijn die 5 jaar geleden of meer verkocht. Maar verder nooit echt de optie gehad om western te rijden maar nu begint het toch te jeuken hé
Dan ben je maandelijks 120 euro kwijt

Ik beschik niet over een auto (wel over een rijbewijs), maar ben afhankelijk van het OV, kan eventueel mijn fiets bij een bepaalde halte stallen en het laatste stuk fietsen als het niet te ver is.
Ik ben bereid om bijrijderskosten te betalen mits ze niet te hoog zijn natuurlijk
Voor info over ervaring etc. PB!

raven schreef:Mocht er iemand in de buurt van warmond nog een bijrijdpaard zoeken mail me dan even.

lol.
Ffortuna schreef:Iemand van 10 jaar gaat ook echt heel snel een bijrijdpaard vindenlol.
Ik heb ook een tijd een bijrijdpaard gezocht, wsl op dezelfde stal als Bellatrix (daar stonden wij eerst, mijn paard is daar geboren en haar moeder staat er nog), maar ik heb besloten nu te wachten tot mijn tweejarige onder het zadel gaat
Zodra de zadelmaker het zadel gepast heeft kunnen ze samen gaan rijden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, aangezien ponylief al een hele tijd niet meer gereden is.
Hopelijk klikt het.
Ze is echt super, super lief, geen fantastische western ruiter maar ze hobbelt heerlijk recreatief
Ik durf haar zelfs met mijn Joy naar buiten te sturen en die is echt niet makkelijk in den beginne

Tenminste, daar staan in ieder geval meer stallen dan in de rest van Nederland. En dan vraag ik me af waarom het NK in Den Haag verreden wordt, maarja mij hoor je niet klagen hoor... Ik ga als vrijwilliger helpen want het is echt 10 minuten van mijn huis af