Rijden ligt nu een beetje stil doordat ik ziek ben
Zaterdag wel heel even geweest maar niet gereden. Alles zat mooi in de klit bij hem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

terwijl als er een ander paard zo druk is hij zich er eigenlijk vrij weinig van aantrekt. Maar hij loopt dus eigenlijk altijd alleen in de bak dus dat er dat er anderen dan bij lopen is dan raar voor hem.
terwijl hun rustig aan het draven waren was ik er achter aan het galopperen. Nu is hij buiten sowieso wel drukker met andere paarden dan in de bak 

en wel gewoon bezig houden ja. Ik praat altijd veel tegen hem, hij reageert daar heel sterk op.
die zijn natuurlijk heel interessant 
verder rijdt er eigenlijk niemand. Af en toe ga ik met iemand mee op buitenrit maar dat paard kent hij zo goed dat als hij een keer in de bak loopt dat hij daar niet van opkijkt. Vreemde paarden daarentegen zijn wel heel apart

druk gehad met mijn verjaardag en mijn vriendje had mij meegenomen op surprise : Disneyland
nu is de gemeente wel veel werken aan het doen met dijken enz de komende jarzn maar het blijft toch wel een groot betwistingspunt ..