Wat een lief veulentje. En zwartbont, een leuke kleur ook.
Berdien
Geplaatst: 05-04-22 18:50
xDenies schreef:
Oooh jeetje, dat kan ik me wel voorstellen zeg. Wat ontzettend heftig, extra genieten van iedere 'babystep' vooruit, toch!?
Wat een schattig veulentje
Absoluut! En zo door werken naar het weer zonder spanning kunnen rijden op Sil. Want dat is toch wel de ultieme alleskunner
xDenies
Geplaatst: 06-04-22 13:28
Dat komt wel goed hoor, gun jezelf de tijd!
Baby vandaag weer zelf gezien. Van de week had ze gestoord gedaan in de paddock dus ik was er een beetje huiverig voor. Maarja regen, en alles gaat naar binnen dan ga je niet braaf staan wachten want dan wil je óók naar binnen Vandaag lekker gepoetst en onthaard, haha. Maar koude hoefjes M'n blije pony is er weer! Na de vakantie hopelijk weer heerlijk oppakken en genieten van elkaar. Krijg t idee dat zij het ook wel mist om weer iets te doen.
Daihyo
Geplaatst: 06-04-22 14:19
Gelukkig!
Het is je gegund Berdien
Had ik jullie deze al laten zien? We hebben afgelopen weekend een deel van de track en snackweitjes op het nieuwe perceel gemaakt. De huidige bewoner heeft het uitgebreid verkend
sevke
Geplaatst: 06-04-22 15:23
Wat een cutie, dat veulentje Die track ziet er goed uit, Daihyo Alles goed met Beeb nu? Gelukkig viel alles nog mee. Gefeliciteerd jumpyhorse! Ik heb je denk ik zien rijden met de neckrope. We zaten in de bar te eten.
Hier net terug van het BK Quarters in Ranst. Shaggy zijn eerste show in de allround en wat heeft hij het schitterend gedaan! Meer dan 200 starts en toch mooie resultaten. Grand Champion open halter stallions 3&up (en zijn eerste Wimpy gewonnen!! ) Reserve Champion amateur halter stallions 3&up Belgisch Kampioen ranch riding green horse open Belgisch Kampioen ranch riding open Derde en vierde plaats Hunt seat equitation amateur vijfde plaats horsemanship amateur Vierde plaats Jackpot Ranch Riding Zo fier op mijn topper Dit is echt een paard uit duizend. Nog nooit een paard gehad met zo'n groot hart. Ondanks dat hij het best wel spannend vond, en uit zijn reiningcomfortzone, heeft hij alles gegeven. Nu trainen voor het EK paints
Extended lope tijdens de ranch riding
halter. Hier hadden we te weinig voor geoefend, en zijn oren stonden op halfzeven
in onze hunter outfit. Dit was voor mij ook heel erg uit mijn comfortzone.