Kirrr schreef:CubaLibre, wat ik me afvroeg, staan er nog paarden in Q? Zijn dat dan allemaal afgesloten gebouwen of hoe moet ik me dat voorstellen?
Waar Jill staat staan geen andere paarden in QT, ze staat op n hele grote thoroughbred fokkerij...
Er staan wel wat paarden in hetzelfde gebouw maar met 30 feet volledig lege ruimte ertussen.
Ze kan ze dus zien, horen en ruiken maar er staat niets te dichtbij... Wel n raar gezicht hoor want dat gebouw is dus nagenoeg leeg.
Zo ziet haar privé rij eruit:

Ze staat in de 1 na laatste box aan de linkerzijde, alle boxen daarvoor zijn leeg evenals de boxen die je aan de rechterzijde ziet.
Als we haar gaan bezoeken moeten we helemaal ingepakt worden, dus lopen we er zo bij:

Gelukkig geeft ze er zelf helemaal niets om... Ze vind t allemaal prima en heeft gelukkig n grote box en de hele dag door hooi te eten, krijgt minimaal 3x per dag iemand die even komt checken en dr dan n aai over dr bol geeft.
Nog maar even te gaan, vanaf 30 Jan mag ze eruit... Ikzelf vlieg op die datum naar NL met onze 2 honden (land dan de 32e rond 8.15u ofzo op Schiphol) en hopelijk hoor ik vandaag wanneer ze haar ingepland hebben om te vliegen want dan kan ik dat ook weer doorgeven aan haar toekomstige stalling in NL en kan ik me er ook op in gaan stellen (alsin: ik ga haar opwachten op dr nieuwe stal).
Laarzen, ik moet ook nog n nieuw paar en ben nu nog even goed hier rond aan het kijken... Gemiddeld liggen de prijzen hier tussen de $130 en de $400 en de laarzen die ik mooi vind zitten rond de $190.
Ik ben nu aan het kijken naar turkoois kleurige laarzen maar wil er dan het liefst ook wat chocoladebruin in hebben zitten omdat ik ze dan bij mn beide show sets gebruiken kan... De laarzen die ik nu heb (Durango) zijn heerlijk maar draag ik bijna dagelijks en dat is te zien