[WN] [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 22:01

Fijn Denise dat het beter gaat met Baby! Wel beetje stom dat je stalgenoten je niet ff wilden helpen..

Lekker Zertab uit het gips!

Spannend Amanda, balen dat jullie weer moeten verhuizen maar klikt wel als een heel fijn plekje (ook)! Hopelijk alleen met veel minder water :7

Wat een leuke honden ook Denise!

Hier viel de sneeuw (gelukkig) mee, alleen vanmorgen vroeg mijn auto moeten uitgraven, daar lag best een dikke laag op. Tegen de tijd dat ik weer naar huis mocht was alle sneeuw weer weg :+

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 22:24

Wat een bijzondere stalgenoten Denise... Wel fijn dat het zo veel beter gaat met Beeb!

Rustig aan zertab! Maar zal zalig zijn zonder gips!

Ben heeeel benieuwd hoe het op jullie nieuwe plekje gaat worden Amanda! Klinkt al heel goed :)

Hihi hier ook een ingesneeuwde auto Yinthee. Maar gelukkig viel het op de weg alles mee.
Hier beetje rustig qua rijden. Beer was even weekje vrij maar wel vorige week de Alpen quarter van vriendin gereden bij extreme cowboy clinic. En vandaag vroeg mijn baas of ik even op haar nieuwe topper wilde. Nou die zin was nog niet af of Kim zat al hoor! Nog nooit zo'n waanzinnig paard mogen voelen <3
"jij....krijgt....die.... Lach niet van mijn gezicht!" :D
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-22 22:40

Das een toffe!!

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 23:02

Even een weekje stil geweest hier, ik was op schoolreis. Maar…
Afbeelding

Afbeelding
Met moon gewoon even jeugdkampioen en joey reservekampioen in de greenhorse, tussen de quarters weliswaar!

En ik werd vanochtend vroeg uit mn bed gebeld (met heel wat geklaag van klasgenoten erbij), ik mag morgen meerijden met de exca demo op het BK van de PRAB *\o/*
Neem beide jongens mee, voor Joey is het een toffe ervaring en Moontje mag uitpakken. Als hij heel rustig is misschien zelfs even op neckrope :)

In durbuy was de sneeuw vooral nat. Heel leuk om met 80 zeurende koude pubers aan het treinstation te staan om 11u sochtends zo :')

Zertab, gips eraf is fijn he!

Denise wat jammer van je stalgenoten..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 06:57

Gefeliciteerd!

Mooi dier Kim :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 09:21

Ja ach, de stalgenoten .. het zij zo. Het is gelukt met een goede vriendin en haar verzorgster en een andere vriendin uiteindelijk en een paar keer mijn eigen verzorgster. Het was gewoon l*llig alles bij elkaar en dan voel je je heel alleen. Doordat je niet weet wat er aan de hand is ben je ook gewoon in de stress als je geen verdere hulp kan krijgen. Maar goed, dan weet ik ook weer dat ik in de toekomst geen poot extra voor andere hoef uit te steken, toch? Scheelt mij weer mijn energie en dergelijke te moeten verdelen.
Maar goed, dat is alweer bijna 3 weken geleden, we zijn nu weer op het positieve beland en zien hoe deze week zich verder ontwikkeld :D Ik hoop met koude voetjes!

Ik ben erg benieuwd naar Beeb vandaag. Als de hoef oké is ga ik haar in de kudde terug laten. Ik hoop dat ze zichzelf heel houd :P Daarna nog even de merrie rijden en vanavond lekker naar de bioscoop!

Mijn auto was inderdaad ook diep ingegraven Yinthee, duurde wel even voordat ik die helemaal schoon had. En dan zie je van die eikels op de weg met alleen hun kijkvlak schoon geveegd en dan nog op je telefoon zitten ook ... bah.

Haha Kimvicious ik vond het al zo'n slanke haflinger :') Had te snel je verhaal met de foto bij elkaar gebracht, maar goed - tis nog vroeg. Toffe foto en heel blij gezicht!

Gefeliciteerd Jumpyhorse! De afkortingen zeggen me alleen niet zoveel :P Veel plezier!

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 15:07

Denise: exca is de federatie van extreme cowboyracing :) de prab is zo’n beetje de wran van België, er net ook achter gekomen dat het ook van de wedstrijd aqha is.

Ik Kreeg net mn buckle binnen!
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-22 15:54

Mooi!!

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 05:02

Gefeliciteerd Jumpyhorse!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 11:22

Mooi.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 11:38

Heel gaaf, gefeliciteerd!

Wij zijn dit weekend voor het eerst 'alleen' op buitenrit geweest. Mijn vriend was wel mee op de fiets als support :)) Voornamelijk voor mij, want Feyre vond het alleen maar prachtig. Sinds mijn vorige paard volledig onverwachts is overleden (hij was bijna 11) is het niet meer gelukt om alleen buiten te rijden en ik mis dat echt verschrikkelijk. Dit weekend dus een hele grote stap weer daar naar toe gezet, zó blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Knappe Feyre :+:

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 12:01

Super gaaf Berdien!

Hoe is het met Beeb Denise?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 14:07

Heerlijk Berdien!

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 14:15

Wat heerlijk Berdien. Dat er nog maar veel ritjes mogen volgen.

En wat fijn dat je van het gips af bent, Zertab. Hoe gaat het nu?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 14:18

Stijf :+ Maar ben elke dag aan de wandel om het soepel te maken/ te houden. Dat mag ook gewoon, als ik niet over mijn grens heen ga. Als ik na het lopen met mijn been omhoog ga zitten en de ''pijn'' trekt na 10 minuten weg, dan is het goed. Heb vandaag al (verspreid) 7500 stappen gezet! :D

Morgen weer op locatie werken, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Zolang ik tussendoor maar tijd neem om mijn enkel hoog te leggen, zal het wel goed gaan.

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 16:08

Berdien schreef:
Heel gaaf, gefeliciteerd!

Wij zijn dit weekend voor het eerst 'alleen' op buitenrit geweest. Mijn vriend was wel mee op de fiets als support :)) Voornamelijk voor mij, want Feyre vond het alleen maar prachtig. Sinds mijn vorige paard volledig onverwachts is overleden (hij was bijna 11) is het niet meer gelukt om alleen buiten te rijden en ik mis dat echt verschrikkelijk. Dit weekend dus een hele grote stap weer daar naar toe gezet, zó blij mee!

[ [url=m/eGBJNA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qlEVyM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knappe Feyre :+:

Heerlijk Berdien! Snap heel goed dat je dat heel graag wilt en hoe blij je bent. Feyre lijkt me daar heel geschikt voor, super.leuk paard

Fijn dat beter gaat Zertab!

Mijn merrie vandaag 333 dagen drachtig, haar al even niet gezien ivm drukte maar krijg vandaag update foto's van de bevalling stal

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 16:21

Jumpyhorse, ah, dankjewel! Mooie buckle mogen ontvangen! Gefeliciteerd :)

Mooie stap vooruit gemaakt Berdien! Elf jaar is wel heel jong, wat sneu zeg. Wat vond je er zelf zo spannend aan? Ik snap wel dat je het mist! Ik ben zo blij dat Baby dat zo makkelijk doet, soms hoor ik verhalen dat ik denk van pfoe hoe krijg je er dat uitgetraind dat paarden niet alleen naar buiten durven, dat is zo zonde.

Weet ik nog niet Daihyo, ik hoor niks geks vanuit stal, behalve dat ze wel gek hebben gedaan.. Vies weer en 'naar binnen willen'. Morgen ga ik weer zelf en nu het bar en boos is kan ik weer goed voelen. Zondag voelde alles even warm aan, maar of ik daar nu echt iets uit kon halen .. ze stonden al een hele ochtend in t verwarmde zand en de zon scheen goed.

Goed bezig Zertab, ik hoop dat die stijgende lijn blijft :)

Spannend Symke! Hoe lang moet ze nog? Ik heb daar echt geen kaast van gegeten, sorry.

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 16:50

Vanaf dag 320 veilig om geboren te worden
Record op bokt van langste dracht is 388 geloof ik.....
Dus ergens daartussenin :D
Ik had op gisteren gegokt maar nee.
Nu maar weer afwachten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 16:56

Ooh het kan al komen, spannend!!

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:42

Shetlander bleek onverwacht drachtig, einde zomer gekocht.
Vorige week ontdekt dat drachtig is en vandaag;Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 18:14

So cute!! :+:
Hengstje of merrie?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:24

Succes morgen Zertab! Hopelijk lukt het morgen om voldoende rust te pakken.

xDenies, met mijn vorige paard was ik eigenlijk nergens bang voor. Toen ging hij dus ineens dood, bleek mijn nieuwe paard niet zo dapper als ik dacht en ik kon dat door de immense klap van zijn overlijden niet goed handelen. Toen klapte ik een burn-out in en sindsdien lukt buitenrijden niet meer op mijn volwassen merrie. Ik heb met haar een oefencross gedaan, de Autumn Desert Trail en weet ik niet wat maar nu een rondje bos is echt nog een stap te ver. Feyre is onverstoorbaar :D en ik ken haar al vanaf dat ze een paar dagen oud was. Met haar ben ik nou weer mijn buitenrijdlef aan het opbouwen. Van héél veel spanning tot nu gewoon echt met een brede grijns over de paden kunnen galopperen. Dit was de eerste keer zonder ander paard naar buiten, dat vond ik best spannend. Ik durfde/kon niet meer op mezelf vertrouwen als ik erop zat. Dat gaat nu steeds beter, maar met dit soort situaties steekt de spanning dus wel de kop op.

Wat een dótje Symke! :+: :+: Ik zou ook zo graag een veulentje fokken. Maar Feyre heeft CPL ;( en Sil is een Irish Draught en laten daar nou geen hengsten van in NL staan ^) Dus dat wordt vanuit Ierland importeren en dat is me echt teveel gedoe voor een veulentje voor de leuk.

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:29

Bellatrix schreef:
So cute!! :+:
Hengstje of merrie?

Hengstje
Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:33

Wat een leukerd!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:35

Berdien schreef:
xDenies, met mijn vorige paard was ik eigenlijk nergens bang voor. Toen ging hij dus ineens dood, bleek mijn nieuwe paard niet zo dapper als ik dacht en ik kon dat door de immense klap van zijn overlijden niet goed handelen. Toen klapte ik een burn-out in en sindsdien lukt buitenrijden niet meer op mijn volwassen merrie. Ik heb met haar een oefencross gedaan, de Autumn Desert Trail en weet ik niet wat maar nu een rondje bos is echt nog een stap te ver. Feyre is onverstoorbaar :D en ik ken haar al vanaf dat ze een paar dagen oud was. Met haar ben ik nou weer mijn buitenrijdlef aan het opbouwen. Van héél veel spanning tot nu gewoon echt met een brede grijns over de paden kunnen galopperen. Dit was de eerste keer zonder ander paard naar buiten, dat vond ik best spannend. Ik durfde/kon niet meer op mezelf vertrouwen als ik erop zat. Dat gaat nu steeds beter, maar met dit soort situaties steekt de spanning dus wel de kop op.

Oooh jeetje, dat kan ik me wel voorstellen zeg. Wat ontzettend heftig, extra genieten van iedere 'babystep' vooruit, toch!?

Wat een schattig veulentje <3