Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justkid schreef:Daarbij is reining enorm technisch moeilijk.
Ge_Braadslee schreef:Nou een paard is voor mij niet meer of minder als een ander dier, mijn katten en vroeger mijn honden.
Ik kijk er liever wat nuchterder tegenaan en niet zo lyrisch enzo.
Al die onzin van een spiegel van je ziel etc, sorry das aan mij niet besteed.
Ga er juist en verstandig mee om, net als elk ander dier, maar maak er geen mytische afgod van, dat is hoe ik het zie.
Mensen die paarden boven andere dieren plaatsen, boven mensen ook nog, die ze op een absoluut hoog voetstuk plaatsen of die zeggen paarden meer te vertrouwen en hun gezelschap te verkiezen ipv andere mensen, daar is volgens mij wat mis mee.
Iets voor Dr Phil.
Het is misschien een beetje grof en op zijn Amsterdams gezegd, maar ik krijg zelf nog steeds meer de kriebels als ik een lekker wijf zie als dat ik een paard zie, en ik heb toch al aardig wat jaren zelf paarden .
Ge_Braadslee schreef:Als die lui hier zouden komen worden ze met een double shotgun van mijn land afgejaagd.
CherokeeChum schreef:Ge_Braadslee schreef:Als die lui hier zouden komen worden ze met een double shotgun van mijn land afgejaagd.
Yep,en als die hele complottheorie zou kloppen hebben ze dan juist wat ze willen![]()
Poneer ik een nieuwe stelling,stel nou dat ,Krek'' de nieuwe afgod is,hoeveel van die talentlozen en mensen die denken dat het normaal is om een paard zo te ,,rijden'' gaan dit kopieeren?
Hoe snel denk je dat dit soort ,,sport'' verboden gaat worden als dit voor een groter publiek gegooit gaat worden middels internep?
Ik bedoel roping is hier al niet toegestaan,we hebben een trekhonden verbod, een brandmerk verbod and so on.
Je kan er op wachten dat er een keer een paar van die nieuwe animalcops op een grote wedstrijd gaan
staan controleren, en dan is het finito,uber ende aus.
En denk nou niet dat dat niet gaat gebeuren..
Het is tijd voor een mentaliteitsverandering,en dan hoeven we niet ineens soft te worden met zijn allen.
Maar misschien word het wel eens tijd om ruiters weer eens wat geweten bij te brengen, ook in het belang van de sport en het voortbestaan ervan.
Ge_Braadslee schreef:Nou een paard is voor mij niet meer of minder als een ander dier, mijn katten en vroeger mijn honden.
Ik kijk er liever wat nuchterder tegenaan en niet zo lyrisch enzo.
Al die onzin van een spiegel van je ziel etc, sorry das aan mij niet besteed.
Ga er juist en verstandig mee om, net als elk ander dier, maar maak er geen mytische afgod van, dat is hoe ik het zie.
Mensen die paarden boven andere dieren plaatsen, boven mensen ook nog, die ze op een absoluut hoog voetstuk plaatsen of die zeggen paarden meer te vertrouwen en hun gezelschap te verkiezen ipv andere mensen, daar is volgens mij wat mis mee.
Iets voor Dr Phil.
Het is misschien een beetje grof en op zijn Amsterdams gezegd, maar ik krijg zelf nog steeds meer de kriebels als ik een lekker wijf zie als dat ik een paard zie, en ik heb toch al aardig wat jaren zelf paarden .
Ge_Braadslee schreef:Ik had het niet speciaal tegen jou maar hoe er tegenwoordig vaak over gedacht en gesproken wordt.
Voor die groep mensen die zo denken wordt er al snel een grens overschreden.
Ik ben daar wat nuchterder in, denk ik, misschien omdat ik een man ben.Die zijn soms wat lomper en botter in die zaken.
Maar ik hou het even voor gezien met dit topic. 35 pagina s
over Craig
en zijn paard.......wordt mij een beetje too much.
Lamar schreef:claudiaM33 schreef:Nou Ge ik hoor het al..........je bent een ECHTE vent!!
Ge_Braadslee schreef:Mioet even naar mijn man.
Ge, ik word niet goed roept ie
Ja, een echte vent