Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimvicious schreef:Ohnee arme beeb en dus ook arme jij Denies! Zou even d'r been en hoef voelen en goed vergelijken met de andere kant. Warmte, kou, verdikking. Als je iets voelt of ziet wel de smid of DA bellen. Anders even aankijken want beginnende hoefzweer bijv kan de smid nog niks mee als die niet rijp is.
MissYvette4u schreef:Oh wat vervelend xDenies! Een hoefzweer kan zo rottig stiekem veel pijn veroorzaken, en jij ondertussen je rot zoeken naar de oorzaakeven er vanuit gaande dat Beeb een hoefzweer te pakken heeft
Beterschap!
germie schreef:Heb je zelf geen visiteertang? Dat zijn van die dingen die ik direct heb aangeschaft nadat ik er al jaren terug mee te maken had. Die tang inmiddels al bij diverse paarden gebruikt.
Zertab schreef:Met mijn enkel goed, die krijgt nu 100% rust. Maar heb echt nog last van de naweeën van corona
sevke schreef:Hier al wat beter. Nog steeds been erg dik, dus pillen, poot omhoog en constant koelen.![]()
Kiné heeft het getaped, dat scheelt wel wat.
Denies: hoefzweren zijn een pest. Soms kun je er erg lang mee sukkelen. Gelukkig is het wel het beste wat je paard kan mankeren bij kreupel lopen.