Hij stapte achteruit en er kwam een kegel tussen zijn benen. Hij schrok vreselijk, ging omhoog, sprong dan vooruit en draaide om. Ikke afgekatapulteerd… Hij wou mij niet afgooien, hij schrok gewoon erg. Stomme pech.
Oh bah Sevke, beterschap! Verrekken is pijnlijk Een ongeluk zit in een klein hoekje soms.
Manlief was zaterdag ook gevallen, ze sprong ietwat knullig aan in galop met een halve bok en een sprong voorwaarts en vloog toen de bocht om, toen was hij zijn evenwicht kwijt en dan helpt een boomloos zadel echt niet gelukkig alleen wat spierpijn over gehouden.
Gister had ik les op locatie en heeft ze absoluut haar best gedaan. Er lagen 15 balken in de bak dus we hebben lekker trail/coördinatie geoefend, dat vindt ze echt super leuk. Daarna heeft mijn dochtertje van 7 haar even uitgestapt. Dan ben ik zo super trots op dat puppypaard, gewoon geen pas verkeerd gedaan
Oeh klinkt wel pijnlijk hoor. Ze zeggen wel eens: soms kun je beter iets breken dan kneuzen/verrekken/scheuren. Ik hoop dat het herstel niet al te lang gaat duren.
Leuk Corine! En super lief dat je dochter er zo op kan stappen
Noura en Jim zijn weer op de kiek gegaan.
Lekker zo'n schuurpaal nu met verharen. Ze maken er allemaal dankbaar gebruik van.
Vorige week heb ik Baby normaal gereden, niets aan de hand. Verzorgster is twee keer geweest maar heeft alleen gepoetst en niets gedaan en nu vandaag ging ze dubbele longe doen en loopt ze ineens kreupel Had een buitenritje morgen op de planning staan maar eerst maar eens morgen zien wat we aan treffen.
Vandaag al even hoefje geweekt om te zien of het verbetering gaf. Ze heeft eerder een hoefzweer en kneuzing gehad en daar lijkt het nu mijn inziens ook op. Hoefsmid is ook al geappt. Balen dit Hoop zo dat het meevalt.