Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CubaLibre schreef:Western tie downs are commonly used in speed events to aid the horse in balancing. Western tie downs in leather, nylon or other synthetic materials. A Tie down is an adjustable strap that attaches to the horse's noseband and breast collar. It can be used to keep the horse from flipping his head up when stopping suddenly or turning sharply. Caution should be taken when trail riding with a tie down as the horse may not be able to recover his balance if he stumbles. A bungee tie down allows a sensitive horse to be introduced to poll pressure.
CubaLibre schreef:Graag gedaan!
Oew, ik moet dit even showen
Ik was enkele dagen rond aan het kijken op ebay, gewoon eens zien wat er zoal aan western sets te koop was.... Kom ik dit tegen:
[ [url=m/Mb1kf0.jpg]Afbeelding[/url] ]
n zilveren showset, handgemaakt en van deze zijn er maar 2
Waarop ik denk: Tja, wel leuk maar niet voor die prijs (stond te koop voor $380,-, winkelwaarde is $525). Dus weggeklikt en telkens als ik mn browser terug opende kwam dat set elke keer terug....
Even nagedacht en toen kwam ik erachter dat op dat set dus een veiling zat. Hm, zal ik of zal ik niet?
Besloten om mee te gaan bieden en gisteravond bleek ik de hoogste bieder te zijn en dus verwacht ik dit set eerdaags te mogen ontvangen
En nee, ik heb er imo niet teveel voor betaald! De bridles die ik heb zijn allemaal rond de $150 en mn breastcollar was $100 en nu heb ik een set dat nog ruim onder die prijs (dus $250) zit
Amanda schreef:Even een hele blonde vraag. Maar kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen B, C en D shows van de WRAN?