Hier deed alleen de witte kol wat verharen, de rest nog niet.
sevke
Geplaatst: 10-03-22 11:20
Gefeliciteerd Noura! Hier verharen ze al goed. Heb wat foto's genomen van onze mama-in-spe Sneaky. Ze is drachtig van onze eigen hengst ND Spooks Shaggy Gun en moet binnen een maandje bevallen. Het was helaas al aan het schemeren, dus kwaliteit is niet top.
Sneaky was mijn eerste echt reiningpaard (ook het paard uit mijn avatar) waar ik best wat mee gewonnen heb, dus ze is mij nogal dierbaar...
Hier een super clinic achter de rug. Zaterdag lekker Gucci gereden die zondag met zijn huidige eigenaresse de sterren van de hemel liep en zondag met Beertje gespeeld die zich van z'n stoere kant liet zien en flinke stappen samen gemaakt. En deze week gaan we daar lekker mee door, met de nodige zonnige buitenrondjes erbij haha.
Ook beer verliest echt hele dekens aan haar iedere dag nu kan blijven borstelen haha.
Ja denk het wel. Tenzij hij er erg last van gaat hebben in de zomer. Vlechten gaat niet echt vanwege mijn stramme zere vingers. Daarom had hij toen een sportcoupe. Maar ja, toen reden we ook veel meer en kon hij de warmte op zijn hals niet kwijt met die dikke bos manen. Dus misschien is dat nu wel te doen.
Ik heb dat toen van mijn paard ook gedaan. Als 3 jarige een iele spriet en als 4 jarige begon ze vol te worden. Vanaf haar 7e was ze pas echt 'af' en zo ziet ze er nog steeds uit.
MissYvette4u
Geplaatst: 11-03-22 11:03
Ik kreeg gisteren een babyfoto van mijn manneke het beertje zal een jaar oud zijn op deze foto denk ik
Onze nieuwe aanwinst staat morgen alweer een werk bij ons. Helaas is 1 van de andere 2 paarden het er nog niet mee eens, dus ze kunnen nog niet gezamenlijk eten.
Boots is een bijna 17 jarige Quarter ruin. Helaas in 1,5 jaar 3x verhuisd. Dus hij krijgt eerst even de tijd om tot rust te komen.
Toushie
Geplaatst: 11-03-22 20:07
Daihyo , nog gefeliciteerd met kleine /grote noura
Hoi allemaal, na drie jaar in de VS heb ik eindelijk weer een ticket naar Nederland geboekt. Ik ga zeven weken in NL zijn en wil graag wat Western lessen nemen. Ondanks dat ik hier ook Western rij wil ik graag mijn basiskennis wat opschonen zonder dat daar taal of cultuurverschillen bij van pas komen. Kunnen jullie mij maneges of stallen aanraden, lieft in (de buurt van Brabant)? Ik betaal graag wat meer (of reis verder) voor een goede instructeur (die lespaarden beschikbaar heeft).