Ik ga woensdag naar de sale. Ben benieuwd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirrr schreef:Marlou, bij bellboots is de L van het ene merk een M en van het andere merk een XL. Hebben we ooit eens opgemerkt bij een pasmomentje op stal. Dus ik zou gewoon de omtrek meten waar de bellboots komen en dan met een meetlint de winkel in. En kijken welke zouden kunnen passen.
Djura, fijn dat Freedom weer los is. Hopelijk zijn de problemen dan ook opgelost.
Retje, kan jij mij misschien de naam geven van wie je laat komen?
Heb vorige week dinsdag ook een sportmassage gehad bij mijn paard.. merk wel iets verbetering maar ben voorlopig nog niet overtuigd.
swartbeessie schreef:Djura - superfijn, hoop dat Free gauw weer vrolijk is met rijden
Retjethorse - spannend, dat je paard omgeschoold wordt!
Ik heb n heel leuk nieuwtje - ik rijd sinds een paar weken bij, bij bokker Ibbel. Heerlijk het bos in samen, ik ben zo blij dat ik toch gereageerd heb op haar oproepje!
Nu zijn we aan het kijken naar instructeurs, liefst niet reining gericht, om aan huis les te krijgen. Hebben jullie misschien tips? Want de linkjes in het bokt topic lijken verouderd... De paardjes staan in de buurt van Barneveld.
swartbeessie schreef:We zoeken juist niet reining gericht, meer horsemanship enz