wat een leukerd! slim om zo ook mekaar beter te leren kennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Wat super CubaLibre!
Ligt het zadel nog wel goed? Balen zeg
Hopelijk ben je er snel achter wat het is.
Wij zijn gisteren verhuisd: [ITP] Operatie verhuizing geslaagd!
Spannend hoor, na 6 jaar op dezelfde stal te hebben gestaan.
Maar hij is zo braaf voor zijn doen! Ben trots op mijn neuroot
Morgen maar eens een zadel erop en een rondje in de bak doen. Donderdag een buitenritje gepland met een vriendin die in de buurt staat. Ik ben benieuwd
joyce2 schreef:Ik zoek een Amerikaanse webshop, waar ze veel keus hebben in leuke western spullen. Dingen met leuke kleurtjes en printjes! Een jaar geleden had ik een hele toffe shop gezien, maar die verzonden niet naar Nederland, dus heb hem niet in mijn favorieten gezet...
Nu is m'n buurman een paar weken bij familie in de USA en hij heeft aangeboden als ik spullen naar het adres van z'n familie laat versturen, hij het na de feestdagen mee naar NL neemt!
xxdomiixx schreef:Werkt zo een bosal eigenlijk het zelfde als een touwhalster?
Rije schreef:xxdomiixx schreef:Werkt zo een bosal eigenlijk het zelfde als een touwhalster?
Nee totaal niet. En er is ook deskundige instructie bij nodig om met bosal te rijden. Ook moet je paard al op alleen been en zit nageeflijk zijn. Niet zomaar voor de lol kopen dus, want het kan behoorlijk scherp inwerken als je ermee rijdt zonder kennis.
Rije schreef:xxdomiixx schreef:Werkt zo een bosal eigenlijk het zelfde als een touwhalster?
Nee totaal niet. En er is ook deskundige instructie bij nodig om met bosal te rijden. Ook moet je paard al op alleen been en zit nageeflijk zijn. Niet zomaar voor de lol kopen dus, want het kan behoorlijk scherp inwerken als je ermee rijdt zonder kennis.