Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gamova schreef:Het is zo jammer dat in een advertentie al zo veel eisen genoemd worden dat ik me van te voren al ongeschikt voel. Ook heb ik momenteel gewoon niet het geld om 100 euro p/m neer te tellen en dan ook nog lessen moet nemen.
quartel; als ik volgend jaar in Utrecht kan studeren kom ik gewoon bij jou langs voor de gezelligheid
Tijn schreef:Ik ben het eens met humble talent.
Als je eens kijkt op bokt markt is het eisen pakket van eigenaren best pittig.
Een bijrijder moet niet te zwaar zijn, flexibele dagen kunnen, uitmesten, kunnen rijden, paard door kunnen rijden of zelfs zadel mak maken of niet rijden en alleen verzorgen. En daar worden best pittige bedragen voor gevraagd.
Ik zou het best leuk vinden om een paardje te verzorgen en af en toe buiten te rijden maar niet voor zulke bedragen. Ik heb zelf nooit een bijdrage gevraagd van mijn bijrijder, ik was juist heel blij met haar. Voor het doorrijden stond mijn merrie in training.
Tijn schreef:Ik ben het eens met humble talent.
Als je eens kijkt op bokt markt is het eisen pakket van eigenaren best pittig.
Een bijrijder moet niet te zwaar zijn, flexibele dagen kunnen, uitmesten, kunnen rijden, paard door kunnen rijden of zelfs zadel mak maken of niet rijden en alleen verzorgen. En daar worden best pittige bedragen voor gevraagd.
Ik zou het best leuk vinden om een paardje te verzorgen en af en toe buiten te rijden maar niet voor zulke bedragen. Ik heb zelf nooit een bijdrage gevraagd van mijn bijrijder, ik was juist heel blij met haar. Voor het doorrijden stond mijn merrie in training.
troi schreef:Wat ik ook wel een puntje vindt eigenlijk is wat je als aanbieder wilt aanbieden. Als ik niet betaal wil ik graag met alle voorkomende klussen helpen en bijspringen in nood, dat is dan mijn 'betaling'. Als ik wel betaal dan zie ik dat anders, dan ga ik echt niet mesten ed, daar betaal ik de eigenaar dan voor. Het geheel wordt er een stuk zakelijker van. En verwacht ik bijv ook dat de spullen in nette conditie zijn en als het dier niet gezond is dat ik niet hoef te betalen. Dan krijg ik mijn 'waar' immers niet.