Met wie rijd je mama dan ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xLaraaj schreef:Ja dat snap ik zeker aan jouw leeftijd. Toen hebben mijn ouders mijn paardje ook betaald maar nu moet ik natuurlijk alles zelf betalen.
Met wie rijd je mama dan ?
Op Free wi ze niet, ze heeft mij al veel te vaak door de piste zien vliegen met haar en wil er niet op
Nu is ze veel bezig met Miro, maar we rijdne nog niet op hem. Na de winter ga ik het rijden eens goed oppakken en als hij braaf is kan mama er ook op rijden 

En de boots zijn Ariats, ik ben er zelf ook nog steeds erg blij mee! Ze matchen ook mooi bij de set die ik voor Philo heb gekocht, dat is allemaal turquoise en in m'n laarzen zit ook een randje turquoise. Maar dat show ik binnenkort nog wel als ik aan het rijden ga beginnen 
Brittneyx schreef:Nu we toch bezig zijn met foto's :p
Ben niet zo actief de laatste tijd, maar lees altijd bij!
Ik heb sinds vorige week mijn rijbewijs dus ga normaal naar Arthur met de Kerstsale!
[ [url=m/0ZbMcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste hoofdstelletje
[ [url=m/tlL4m2.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit waarom zijn die foto's in avatar omgezetzal het proberen op te lossen
edit2 problem solved
Djura99 schreef:Brittneyx schreef:Nu we toch bezig zijn met foto's :p
Ben niet zo actief de laatste tijd, maar lees altijd bij!
Ik heb sinds vorige week mijn rijbewijs dus ga normaal naar Arthur met de Kerstsale!
[ [url=m/0ZbMcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste hoofdstelletje
[ [url=m/tlL4m2.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit waarom zijn die foto's in avatar omgezetzal het proberen op te lossen
edit2 problem solved
Ik ga denk ik ook naar de sale, welke dag ga jij?
)
Of nog mensen die op het punt staan zich af te zonderen van de buitenwereld omdat de examenperiode er weer aankomt?