Ik heb alweer te veel verzameld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rechte hakken met een randje van de zool die wat uitsteekt zijn beter als je sporen draagt. De spoor blijft dan beter zitten.
(3 paar was nog niet genoeg
) ze moeten ze voor mij bestellen, want wou natuurlijk een paar wat niet zo in de vaste collectie zit in NL.
Niets zo ambetant als slecht zittende laarzen.
Dj heeft de neiging om alles fout te doen. Dus niet alleen verkeerde galop, hij is niet meer stuurbaar, gaat onwijs hard en wil niet meer stoppen. Vandaag was het dus het tegenovergestelde
we zijn er nog lang niet, maar dit is een begin
:p
hij is dan zo druk in z'n hoofd 

)

joyce2 schreef:Ja, ik heb wel foto's! Niet heel boeiend hoor, want we zijn nog niet begonnen met rijden.
Lekker chillen in de zon
[ Afbeelding ]
Tijdje geleden, op zondag voor ik moest werken
[ Afbeelding ]
Kijken naar z'n maatjes in het land
[ Afbeelding ]
Grondwerk
[ Afbeelding ]
Nieuwe outfit (ben dol op sale)
[ Afbeelding ]
Knuffelen!!
[ Afbeelding ]
En afgelopen woensdag heb ik voor het eerst op hem gezeten sinds hij bij mij is. Voor mij trouwens ook de eerste keer dat ik zonder zadel op hem zit!
[ Afbeelding ]
Ben trouwens ook helemaal verliefd op jouw boots
Char_lotte schreef:Hoi!
Ik wil even laten weten dat mijn opa vorige week een zware hersenbloeding heeft gehad en nu kritiek in het ziekenhuis ligt, vandaar dat ik wat minder actief ben hier..
Ik zal van de week proberen bij te lezen en te reageren op iedereen!
Sterkte !

Spijtig genoeg kan ik het nog niet , ff doorsparen voor het juiste paardje. Heb gerekend en kzou er binnen een jaar pas geraken :/ maar ik hoop tegen juni ofz al dus ik weet wat ik vraag voor de feesten
Anders had ik er nu nog geen gehad