Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar ik wel nog moeilijkheden mee heb is als er nog andere personen in de piste zijn en ze snijden je de pas af wanneer jij voorrang hebt. Mijn leerkracht zegt mij dan altijd: Lara rij door. Maar kan toch moeilijk tegen dat paard inrijden ?
Let me Know
hopelijk komt het inderdaad weer goed.
Uiteindelijk is de andere toch maar in de andere piste gaan rijden, want met 2 les in 1 piste is niet om te doen. 

Geen gewonden gevallen toen?
Char_lotte schreef:Wow Djura! Dat lijkt me best engGeen gewonden gevallen toen?
Ik ben wel eens bijna op iemand anders geklapt. Diegene ging ineens midden op de hoefslag stilstaan om te gaan kletsen terwijl ik aan het galopperen was. Gelukkig heb ik een wendbaar paard
Bomen, kruiwagens,... Ben ooit bijna op een hoop kinderen ingereden
Toen was ik zelf nog maar 10 jaar
Daan vond er niks aan, maar was wel braaf. Dan zie ik ze wel s anders met het eerste de beste zuchtje wind. Maar ik wilde een brave en die heb ik dan ook. En wat heeft ie hard gewerkt. Achtjes met een boog stelling en daarna de andere boog contrastelling. En daarna een boog heup eruit en de andere boog heup naar binnen (travers). Donders wat moeilijk
Moet elke keer in de gaten houden dat ik benen omzet en stelling vasthoud. En dat paard niet op z'n linkerschouder valt, want dat wil ie graag. Stond door de storm op het punt van afbellen (bak was ook vreselijk en dat is ie bijna nooit) maar ben blij dat ik toch heb doorgezet