Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beeb heb ik altijd op 500/550 geschat.

Skyla schreef:Ik ben momenteel in de zoektocht naar een quarter of paint merrie en vroeg me af op wat ik bij deze paarden zeker moet gaan letten? Zeker bij jonge dieren dan. De bedoeling is overigens om er enkel maar recreatief mee te gaan rijden en misschien een veulentje om aan te houden.
maar O wat ben ik blij met haar. Ik heb haar helemaal op de foto laten zetten (perfect) ik ken haar van veulen af aan, ken haar moeder ook erg goed en heb haar bij een heel betrouwbaar adres vandaan. En dan krijgt ze uveitis.
Ik had hem wel eerst los in de roudnpen gedaan. Kon ie daar ff bokken en gek doen. Hij liep best fijn en na wat overtuiging dat ik het wel kon toch aan gesprongen in galop. Hif bleef (natuurlijk) braaf dus ook op de andere hand aangesprongen. Sinds hij achter ook ijzers heeft loopt hij fijner en beter. Hij liep altijd gevoelig met zijn achterbenen maar dat is nu wel voorbij. Fijne les gehad dus.
Zou eigenlijk les hebben maar de bak staat onder water 

)

Zeker niet in combinatie met een wat rustige ritje omdat de grote blonde kleuter nog niet zo ver kan. Dat is echt voor niemand leuk.