Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Leuk dat het bij jullie allemaal zo goed gaat!
Met die van mij ietsje minder. Ik wil graag de trail en reining gaan doen maar ik weet niet of dat dat gaat lukken met mijn Pre.
Hij vind balken doodeng, al gaat dat beter. Ik krijg echt nooooit een hek open en dicht als ik erop zit. Geduld zit er niet in. Ook het bruggetje is verschrikkelijk. Zijn nu al een tijdje bezig met de losse verbinding, maar hij is in Spanje altijd zo strak gereden met pelham dat hij heel erg gestresst word van geen verbinding en dan heel loperig en schieterig word. Met veel training kan dat wel flink verbeteren maar ik heb reuma en kan op dit moment moeilijk omgaan met zijn hete gedrag.
Heel jammer maarja. Hoop dat het goed komt.
Kirrr schreef:Wauw CubaLibre, heel mooi gedaan!
Djura, je paard lijkt super hard op een merrie die bij ons op stal ooit vertrokken is naar een handelaar. Die heette Freedom.
Ik hobbel regelmatig rond met touwhalster of bosal. Maar voor echt te rijden altijd met bit. Bosal geeft toch wel een heel andere inwerking dan een touwhalster/sidepull.
emmaudb schreef:Leuk Djura! Lijkt wel of ze wat hangt, maarja hoe goed kun je dat nou eigenlijk zien vanaf een foto.
En leuk cubalibre! Daar moet je wel even mee bezig zijn geweest