Francis schreef:Wat Kimberley's plan betreft, dat vind ik een stuk beter en structureler. Alleen zou ik dan nog willen waarschuwen voor het bellen van mensen... er is inmiddels al zo veel rond gebeld dat er meer mensen zullen zijn die het zat worden. En ja, dat is dan aan de ene kan jammer voor hun, het gaat om het paard, maar aan de andere kant heb je er niets aan om mensen die in de toekomst misschien wél informatie hebben, nu tegen je in het harnas te jagen. Dus misschien is het handiger om dan de provinties op te delen en dat ieder in z'n eigen omgeving naar stallen toe gaat om een Flyer op te hangen en rond te kijken... op die manier houd je't lekker anoniem en maakt het niet uit als er meerdere mensen op één plek gaan kijken. Mocht ze ergens staan, dan wordt de eigenaar ook niet direct gealarmeerd dat wij dat weten en als er al ergens iets hangt weet je dat daar al mensen geweest zijn.
Ik snap dat ergens naar toe gaan meer 'actie' vergt dan bellen, maar op die manier kun je wel zelf controleren. Als je belt en men zegt 'nee, die staat hier niet' weet je't eigenlijk nog niet zeker. Vooral omdat het me niet zal verbazen als de eigenaar opdracht heeft gegeven aan de betreffende stalhouder/boer/handelaar of wie dan ook, om geen informatie te geven over de paarden. Dat heeft'ie tenslotte ook bij de verzorgster gedaan, die zegt ook niets.
En dit is nou ook wat ik bedoel, maar francis kan het iets beter verwoorden!