Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik moet zeggen.. Voor mijn gevoel gaat het een stuk beter met de luchtwegen! Eigenlijk sinds ze terug is van de kliniek heeft ze er een veel minder last van. Hoesten heb ik zelfs helemaal niet meer gehoord.
de idioot.
Welke vinden jullie het mooist?

De afgelopen weken ben ik met Nova vooral buiten het terrein wezen stappen langs de weg, omdat ze op het terrein zelf zich nogal verveelde (ineens schrikken van een stapel pallets die er al maanden staat, onrustig doen over dingen die heel normaal zijn, etc.). Ik had het idee dat ze een beetje de 'uitdaging' mistte en elke keer rondjes stappen op een terrein is natuurlijk ook niks. Dus we gingen naar buiten, en elke keer precies timen op de klok dat ze aan de 10 min zat (5 min heen en 5 min terug langs de weg over het fietspad). 

Emita schreef:Ik hoop het Bellatrix! Want tot nu toe heeft ze het nog nooit gedaan![]()
Noisy leuk is dat hè! Ik baal dat we niet verder kunnen met showmanship en IHT (ze mag niet draven en de bak is te zwaar dus stappen in de bak mag ook niet voorlopig...). Maar de controle afspraak bij de DA op de kliniek in Utrecht staat gepland op 21 augustus. Ik wil hem dan vragen of ik met Nova misschien wel de color class mag starten halverwege september (daar hoeven ze toch alleen maar in te stappen en verder niks). Als hij akkoord geeft dan doen we dat misschien wel. Maar als het niet gaat met de blessure, dan doen we het uiteraard niet! Ik ben wel benieuwd naar jullie eerste show
Gaaf hè, om er zo'n zadel op te zien liggen. Ze lijkt wel nog wat klein zo, met zo'n groot zadel.
die vond Nova eerst heeeeeeeel eng, maar met een beetje geduld heb ik haar er toch nog naast kunnen parkeren :’)

[ITP] Kleine diamant op de Soesterduinen
Hopen dat ze hiermee van haar blessure afkomt
Wel snotterde ze nog steeds (waarschijnlijk als "overblijfsel") dus nu hebben we twee weken lang een puffertje die ze twee keer per dag toegediend krijgt d.m.v. een babyhaler (het is net zoiets als mensen met astma moeten gebruiken).
Welke 2 jarige is er nou zo braaf!