[WN] Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:55

:n := maar ik mag er niks meer over zeggen van d'r....
_O-

doske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 13:14

fanci_mike schreef:
_O-

oh leest ze mee?

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:36

fanci_mike schreef:
_O-

Tja kan ook niet echt zeggen dat het heel respectvol is naar je bijrijder toe om zo over haar te praten op een openbaar forum.
Ik zou ook niet amused zijn.

Overigens ben ik het wel 100% eens met je beslissing. Als je een bijrijder niet 100% kan/durft te vertrouwen gaat het niet werken.

fanci_mike

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 16:35

Mijn intentie was alleen om te vragen wat een ander hiermee zou doen. dat kan een ander niet inschatten zonder de situatie schets te kennen. Nergens verwijs ik naar wie zij is, en nergens schrijf ik iets wat niet waar is. Ik haal haar niet neer en vertel slechts feiten. Als je er niet tegen kan om je eigen daden op een forum tegen te komen moet je daar van te voren over nadenken lijkt me. Ik heb ook meermaals geschreven (toen ik nog heel tevreden over haar was) dat ik erg blij met haar was.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:57

fanci_mike schreef:
Mijn intentie was alleen om te vragen wat een ander hiermee zou doen. dat kan een ander niet inschatten zonder de situatie schets te kennen. Nergens verwijs ik naar wie zij is, en nergens schrijf ik iets wat niet waar is. Ik haal haar niet neer en vertel slechts feiten. Als je er niet tegen kan om je eigen daden op een forum tegen te komen moet je daar van te voren over nadenken lijkt me. Ik heb ook meermaals geschreven (toen ik nog heel tevreden over haar was) dat ik erg blij met haar was.

Ditto dat.
Je kiest er zelf voor om aan de slag te gaan op die manier en je maakt zelf ook de, niet al te slimme, gedachtengang die er tot heeft geleid dat het fuot ging. Fanci heeft gewoon een eerlijke vraag en twijfel en zoekt daar graag reacties van anderen in....lijkt me absoluut niet raar dat je dat dan bespreekt en de resultaten ook overlegt.

Ze had überhaupt, als ze dan tochleest, misschien maar zelf contact op moeten nemen en er wat aan mogen corrigeren.
Ik wens haar veel succes dan ook bij deze met volgende paardjes,.....zeker met de gedachtengang op de vorige pagina... het is jammer dat het dan zo moet. Kan persoonlijk je gedachtengang volledig volgen fanci :)
(zou ik nou ook te horen krijgen dat het nie tleuk is....?)

mijandap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:01

Hoi hoi, lees dit topic al een tijdje mee en nu is het zover.

Helaas heeft mijn verzorgster aangegeven dat ze wil stoppen met mijn eigenzinnige Quarter Reminic.
Wat nu opzoek gaan naar een nieuwe verzorgrster dan maar.

Reminic staat op een pensionstalletje in Oud Alblas (20 minuten rijden vanuit Rotterdam) en is een ruin van net 7 die aan het terug komen is van een langdurige blessure. Het zou gaan om 2 dagen in de week en de eerste periode alleen maar verzorgen, wandelen, tutten, mesten, voeren en longeren. Uit eindelijk is het wel de bedoeling dat er gereden mag worden. Voor hem zoek ik iemand die het leuk vind om een band op te bouwen maar wel overwicht heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand boven de 20.

Lijkt het je wat stuur me dan een pb-tje

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:46

Gaat ze stoppen mijandap dat is balen, want je had er wel een top verzorgster aan.

mijandap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:48

Ja dat is zeker balen maar ja niets aan te doen. Op zoek naar een nieuwe......

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:52

Ik kan alleen in noodgevallen inspringen en dan behalve op de dagen dat ik vrij ben, want dan ga ik naar bollie toe (vrijdag, zaterdag en zondag). Hoe gaat het met rijden met jouw en Reminic die dondersteen.

mijandap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:54

Dank je voor het aanbod als ik omhoog zit bel ik je zeker. Het gaat gelukkig weer goed met Reminic, ben weer langzaam aan het opbouwen en rijden. Hoe gaat het Hero in Oss? Leuke foto's op je Hyves

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 21:04

Ik hoor het wel. ;)

Een donderdag was ik toevallig vrij en ben toen naar de Herper duinen geweest. En ben vandaag weer even wezen crossen over de zandvlakte vlakbij. En morgen maar even afwachten hoe het weer word. Hij zit trouwens strak in zijn velletje en zijn ribben zijn sinds lange tijd weer terug gevonden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 21:06

Jammer dat er hier in de buurt niets te vinden is. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 01:02

Bellatrix schreef:
Jammer dat er hier in de buurt niets te vinden is. :+

Jij had toch een bijrijdpaard in Woudenberg (hoorde ik op stal)?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 07:41

Dat gaat helaas niet door.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 11:19

Ik heb ook nog niets gevonden (ook niet actief op zoek geweest overigens) en ga na mijn vakantie maar leasen

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 12:04

Ik rijd sinds 1.5 maand het paardje bij waar ik in november ben wezen kijken. Hij heeft toen vastgelegen in de stal en daarbij zijn hak gebroken. Wonder boven wonder is hij volledig genezen. De eigenaresse vroeg vorige maand of ik hem nog wilde bijrijden, natuurlijk wil ik dat! Het gaat echt super goed, heel lief en eerlijk paard en met de eigenaresse klikt het ook. Meer had ik niet kunnen wensen! :D

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:26

Ik ben ook op zoek naar een bijrijder voor onze mega quarter ruin van1.72. Het is de bedoeling dat hij een klein beetje serieus gereden wordt. Degene mag lessen met hem rijden op eigen kosten en eventueel wedstrijden. Flip is heel goed in sah en pleasure en hunter. Hij moet alleen weer een beetje gereden worden
Hij krijgt nu een beetje aandacht te weinig! Dagen in overleg. Voor verdere vragen kan je pb sturen.
Flip heeft wel een duidelijke ruiter nodig. Flip staat in Den Ham.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:44

Waarom wonen al jullie leuke bijrijders zo ver weg??? Echt, heb hier twee superleuke bonte mannen staan...

***gooit ze nog maar eens in de aanbieding onder het motto "wie weet"***

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 21:14

is ook ver weg. en jij zei dat wij ver weg woonden? moet je jezelf zien :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 21:15

Ik kan een ochtendje op stal helpen in ruil voor 2x per week een lespaardje mee het bos in. :)
Denk dat ik dat maar es ga proberen. :j
Zo loop ik ook meer op stal en misschien dat er dan een keer een mogelijkheid zich aanbied om een paardje bij te gaan rijden. Genoeg westernruiters op stal. :')

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:24

@bellatrix, op welke stal rij je dan? En heb je zelf vervoer?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 05:18

ML Stables in Woudenberg en ja ik heb zelf een auto. Maar deze stal is 20 minuten rijden en toch wel het max aan reistijd. Zeker als ik 3x in de week erheen ga. Of je moet iets heel leuks hebben. :D :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:33

Hee allemaal,
Het is definitief, vanwege de gezondheid van mijn moeder verhuis ik met mijn paarden weer terug naar
Barendrecht (Rotterdam omg) Ik geef mijn paardenjob dus op.
Ik heb een advertentie op marktplaats geplaatst dat ik opzoek ben naar iemand die mijn merrie voor drie
dagen per week wilt leasen. Ik moet er echt de vertrouwen in hebben.

Ondanks twee negatieve reacties op marktplaats beoordeling, houd ik mijn hoofd boven water en blijf
ik op zoek. Ik ben ook een mens die kan leren van mijn fouten :)

iig ik heb dus een western merrie te verzorgen, dus als er nog iemand interesse heeft. You can call me :D
En we kunnen over alles praten, ik ben wél flexibel en het moet voor beide kanten goed uit komen.
(ook ik als mens kan namelijk veranderen door de jaren heen.)

mijandap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:40

mijandap schreef:
Hoi hoi, lees dit topic al een tijdje mee en nu is het zover.

Helaas heeft mijn verzorgster aangegeven dat ze wil stoppen met mijn eigenzinnige Quarter Reminic.
Wat nu opzoek gaan naar een nieuwe verzorgrster dan maar.

Reminic staat op een pensionstalletje in Oud Alblas (20 minuten rijden vanuit Rotterdam) en is een ruin van net 7 die aan het terug komen is van een langdurige blessure. Het zou gaan om 2 dagen in de week en de eerste periode alleen maar verzorgen, wandelen, tutten, mesten, voeren en longeren. Uit eindelijk is het wel de bedoeling dat er gereden mag worden. Voor hem zoek ik iemand die het leuk vind om een band op te bouwen maar wel overwicht heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand boven de 20.

Lijkt het je wat stuur me dan een pb-tje

Ben inmiddels voorzien van een verzorgster. Heb toch wel wat reacties gekregen en 2 specifiek Western en in de juiste regio.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:43

mijandap schreef:
Ben inmiddels voorzien van een verzorgster. Heb toch wel wat reacties gekregen en 2 specifiek Western en in de juiste regio.

*\o/* *\o/* *\o/*