Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fanci_mike schreef:![]()
maar ik mag er niks meer over zeggen van d'r....
fanci_mike schreef:Mijn intentie was alleen om te vragen wat een ander hiermee zou doen. dat kan een ander niet inschatten zonder de situatie schets te kennen. Nergens verwijs ik naar wie zij is, en nergens schrijf ik iets wat niet waar is. Ik haal haar niet neer en vertel slechts feiten. Als je er niet tegen kan om je eigen daden op een forum tegen te komen moet je daar van te voren over nadenken lijkt me. Ik heb ook meermaals geschreven (toen ik nog heel tevreden over haar was) dat ik erg blij met haar was.
mijandap schreef:Hoi hoi, lees dit topic al een tijdje mee en nu is het zover.
Helaas heeft mijn verzorgster aangegeven dat ze wil stoppen met mijn eigenzinnige Quarter Reminic.
Wat nu opzoek gaan naar een nieuwe verzorgrster dan maar.
Reminic staat op een pensionstalletje in Oud Alblas (20 minuten rijden vanuit Rotterdam) en is een ruin van net 7 die aan het terug komen is van een langdurige blessure. Het zou gaan om 2 dagen in de week en de eerste periode alleen maar verzorgen, wandelen, tutten, mesten, voeren en longeren. Uit eindelijk is het wel de bedoeling dat er gereden mag worden. Voor hem zoek ik iemand die het leuk vind om een band op te bouwen maar wel overwicht heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand boven de 20.
Lijkt het je wat stuur me dan een pb-tje