Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quarterH schreef:CC. iedereen blijft maar speculeren dat het anders zou moeten kunnen. alleen in de praktijk is dit niog niet gebeurd (op dit niveau he!).
dus ik zou zeggen als julie toch zoooooooo zeker weten dat het anders kan: pak al je ambitie, talent en creativiteit bij elkaar en proof us wrong!
zoalng ik het tegendeel niet heb gezien (topsport met paarden is mogelijk zonder druk/hardere/consequentere hand) krijg je mij niet overtuigd.
we willen en hopen allemaal wel op bv wereldvrede, maar dat kunnen we nog zo graag willen het is er toch echt niet.
dus ik zou zeggen, of kom uit die sprookjeswereld naar de realiteit of bewijs dat de sprookjeswereld waarheid is!
Romkabouter schreef:Nee, ga ik niet doen. Je kan gewoon even het topic teruglezen
coydog schreef:Dat als je echt wil gel*l word ik wel een beetje beu, ik lees hier van begin af aan mee en kan me in een hoop vinden.
Maar je kunt nog zoveel willen soms zit het leven je gewoon tegen.
Geloof dat zelfs QH die behoorlijk ambitie heeft dankzij omstandigheden een stapje terug heeft moeten doen.
En als je dat vaak genoeg overkomt ben je ineens al 50 en toch wat te stram om nog op de top te komen.
dofuzz schreef:je kunt op ethisch basis zeggen : voor mezelf gaat dit te ver OMDAT IK DIT NIVO NIET AANKAN en niemand zal je daarop aankijken, integendeel men zal je daarvoor respecteren.
Niels schreef:Onzin, als je maar echt graag wilt en echt wilt leren, dan kan je best een eind komen.
Ik ben zelf een student die zelf zijn paard betaald (incl showkosten, dierenarts etcetc).
Ik start alle DRHA shows en zal over 3 weken ook aan start komen op het NRHA EK.
Als je maar graag wilt en ook wilt leren, dan kan het echt. Maar het grootste punt is dat mensen niet willen leren. Mensen schreeuwen hier al moord en brand om een filmpje, terwijl ze niet willen weten waarom een topruiter dit doet. En daar gaat het fout. Mensen zouden eens wat moeten openstaan voor andere methodes dan die enkel in de penny staan, daar zouden ze een stuk verder mee komen dan het niveau waar de gemiddelde bokker rijdt.
CherokeeChum schreef:[***] schreef:Onzin, als je maar echt graag wilt en echt wilt leren, dan kan je best een eind komen.
Ik ben zelf een student die zelf zijn paard betaald (incl showkosten, dierenarts etcetc).
Ik start alle DRHA shows en zal over 3 weken ook aan start komen op het NRHA EK.
Als je maar graag wilt en ook wilt leren, dan kan het echt. Maar het grootste punt is dat mensen niet willen leren. Mensen schreeuwen hier al moord en brand om een filmpje, terwijl ze niet willen weten waarom een topruiter dit doet. En daar gaat het fout. Mensen zouden eens wat moeten openstaan voor andere methodes dan die enkel in de penny staan, daar zouden ze een stuk verder mee komen dan het niveau waar de gemiddelde bokker rijdt.
Onzin dat jij alles zelf betaald,dat paard en toebehoren heb jij als student niet gekocht,dat heb je pappie gehad. Je zult zelf best weleens wat bijdragen maar er is niemand die dat van een studiebeurs kan doen.
Jouw Nrha niveau is niet slecht maar je bent nou ook niet dat goudhaantje waaraan je constant refereert.
Je bejegent mensen nogal grof hier terwijl je zelf net komt kijken al vind je dat als net puber af natuurlijk al heel wat. Dat mag.No offence, persoonlijk vind je nogal kinderachtig en authistisch reageren.
@Quarter h en [***], het kan echt zonder druk,come watch me do it.
Daarna mag je het proberen met het zelfde paard met druk,bel ik 112 vast
CherokeeChum schreef:Niels schreef:Onzin, als je maar echt graag wilt en echt wilt leren, dan kan je best een eind komen.
Onzin dat jij alles zelf betaald,dat paard en toebehoren heb jij als student niet gekocht,dat heb je pappie gehad. Je zult zelf best weleens wat bijdragen maar er is niemand die dat van een studiebeurs kan doen.
Jouw Nrha niveau is niet slecht maar je bent nou ook niet dat goudhaantje waaraan je constant refereert.
Je bejegent mensen nogal grof hier terwijl je zelf net komt kijken al vind je dat als net puber af natuurlijk al heel wat. Dat mag.No offence, persoonlijk vind je nogal kinderachtig en authistisch reageren.
CherokeeChum schreef:Niels schreef:Onzin, als je maar echt graag wilt en echt wilt leren, dan kan je best een eind komen.
@Quarter h en Niels, het kan echt zonder druk,come watch me do it.
Daarna mag je het proberen met het zelfde paard met druk,bel ik 112 vast
Romkabouter schreef:Dat antwoord is allang gegeven, lees maar ff terug of in het topic op VN
claudiaM33 schreef:Romkabouter schreef:Nee, ga ik niet doen. Je kan gewoon even het topic teruglezen
O wat ben je streng....![]()
Nou daar moet ik even tijd voor maken; want nu even lunch, kinderen weer naar school en nog 2 paarden rijden......
Kun je tipje van de sluier geven door aan te geven Wie het antwoord gegeven heeft?????
sjanie schreef:Romkabouter schreef:Dat antwoord is allang gegeven, lees maar ff terug of in het topic op VNRomkabouter schreef:Nee, ga ik niet doen. Je kan gewoon even het topic teruglezenJaycee_ schreef:dat heet 'begrijpend lezen'
Jaycee_ schreef:Niels schreef:Onzin, als je maar echt graag wilt en echt wilt leren, dan kan je best een eind komen.
Onzin dat jij alles zelf betaald,dat paard en toebehoren heb jij als student niet gekocht,dat heb je pappie gehad.
Van pappie gehad??? Dàt zijn pas aannames!
Ik ben ook student, en heb zelf mijn 2 eigen paarden betaald (zie profiel), mijn zadels (ja een Bob's), mijn showkleding, training van mijn paarden,... Dus het kan weldegelijk, je moet het alleen heel hard willen!!
Even nadenken voor je zulke dingen zegt hoor, niet iedereen krijgt alles in de schoot geworpen van "mammie en pappie".