Jim wordt daar niet gelukkig van.
Al ligt daar wel meer mijn hart

Wij hadden vandaag een fotoshoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Metaxa schreef:Zijn er eigenlijk mensen die zowel western als engels rijden hier? Ben wel benieuwd

western is veel te leuk en afwisselend om weer saai dressuurproefjes te gaan rijden

Ik rij ook veel buiten met haar en vind over het algemeen een western zadel dan heerlijk zitten. Maar ik heb bij de hele snelle galop/rengalop wat moeite, ik heb dan het gevoel dat ik niet stevig genoeg zit en op een gegeven word ik dan een beetje bang omdat ik niet uit het zadel wil donderen (wat waarschijnlijk niet helpt om goed te zitten
)
Ik weet niet ik de beugels naar achteren kan schuiven..ik ga even kijken!

ging het verder wel goed? 
Toen ze me aan zag komen draaide ze zich meteen om en ging ze met een chagrijnig hoofd staan wachten tot ik d'r uit de wei kwam halen 

xLaraaj schreef:Ik ga niet meer terug naar het engels. Voel mij hier zo goed bij ! Zeker richting reining.
Donderdag les gehad. Pebbles was hengstig dus super vaak gebokt.. Die merrie's tog ..![]()
![]()
Vraag mij af hoe het met joyce haar nieuwe aanwinst gaat ?

Wanneer ga je erop?
Zelf al zou ik een zelf kopen zou ik niet weten waar te zetten want hier in de buurt is alles engels .. :/
).