+ wie kent een goede (betaalbare) (web)winkel waar ik pad kan kopen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rije schreef:Spijkershirt zou ik niet doen... Beter een gewone nette blouse, zwarte bijvoorbeeld.
Horsemanship gaat vooral om jou als ruiter. Netjes zitten, juiste hulpen en goed reageren op wat je paard doet. Alles precies op de pion rijden. Vloeiende overgangen.
Ranchriding, is dat ranch pleasure? Daar moet je lekker voorwaarts rijden, geen jogjes en lopes dus.
Cintaria schreef:joyce2 schreef:Misschien beetje een off-topic vraagje, maar ik ben voor een eigen paardje aan het kijken en vroeg me af wie bekend is met Raats in België? Zou graag willen weten of dit een leuk adres is om een paard vandaan te halen. Het is nog best een eindje rijden voor ons, dus vandaar dat ik wat achtergrond info wel fijn zou vinden
Ik ben zelf bij hem wezen kijken toen ik op zoek ging naar een eigen paard. Hij heeft enkele echt goede paarden staan maar persoonlijk vind ik ze hoog geprijsd in vergelijking met hun kunnen en hun papieren. Daarnaast stond zijn omgang met paarden me ook niet bepaald aan maarja dat is nu eenmaal een persoonlijke voorkeurnaar wat ben je op zoek? Ik kan je misschien ook al verder helpen, stuur maar pb'tje!
Rije schreef:Leuk dier Joyce, van harte! Quarter zag ik? 5 panel getest? Stond niet in de ad.
Vandaag eerste dag van NK in Stuifzand gehad. Vooral de ranch trail was superleuk om te zien! Morgen de rest van de onderdelen en mag ik zelf ook aan de bak. Zo maar m'n bed in dus
joyce2 schreef:Ik heb nog niet echt goede foto's, dus ik gebruik even de foto's uit de advertentie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]