Symke schreef:Van mij mag je natuurlijk!
Maar onze vereniging mag niks en op de pension stal waar mijn dochter tijdelijk met haar paard staat, ook privé, mogen ook geen lessen gegeven worden, alleen zelf rijden
Dus vandaar dat ik het me afvroeg
Haha nee snap ik, maar ik zou het niet weten. Ik heb iig les gehad haha 
Noisy schreef:Die pad, en de beschermers ook, komen van Kramer. Super fijne pad want hij is mooi anatomisch gevormd. Hij is er ook in bruin/beige. Ik zit nog in twijfel of ik die ook zal kopen want hij is zo fijn.
Die beschermers had ik voor mezelf onder de boom gelegd en zat zwaar te twijfelen om ze terug te sturen omdat de beschermers die ik van Arthur heb zo fijn zijn en ik daar wel een 2e setje van wilde én ik dacht dat deze qua kleur niet zouden passen. Blij dat ik dat niet heb gedaan joh!
Ik wil ook weer lessen of gewoon in een goede en vooral droge bak kunnen rijden. Dat gespetter ben ik nu wel klaar mee
Van Kramer! Dat had ik niet gedacht. Zou zo één wel eens in het echt willen zien. Niet dat ik Kramer niet vertrouw want ik heb er heerlijke jassen en dergelijke van .. maar de pads ben ik toch een beetje moeilijk mee
Afwijken van Classic Equine 
Bellatrix schreef:Ik heb net mijn voorlopig laatste buitenritje doordeweeks gemaakt. Ik ga vanaf maandag weer fulltime werken dus kan ik niet overdag naar stal.
Was een onvergetelijk ritje zeg maar.

Ik was met een stalgenootje samen, wij gaan vaker samen. Op het pad waar we normaal draven liepen nu 2 mensen met loslopende honden...dus wij er maar gewoon achteraan stappen. En voor ik het wist lag ik op de grond. Kato zag een eekhoorn. En dus zag ik de grond. Hij schrok er zo van dat hij 380 graden draaide en die zag ik niet aankomen...
Maar dan kan ik er dus niet meer op met mijn spierkracht verlies...dus ernaast gelopen tot ik een hek zag. Daarnaast geparkeerd en opgestapt. Maar nog geen 100m verder gaat het paard van mij stalgenootje ineens galopperen...niet kei hard maar Kato ging er achteraan en omdat dat onverwacht was hing ik al wat naar de zijkant...stalgenootje stuurt haar paard de volte op en Kato volgde maar de bocht was te scherp dus daar ging ik weer.

Nu viel ik veel harder en ook nog eens op dezelfde kant. Stalgenootje bleef zitten maar is afgestapt en we zij naar huis gelopen.
Ik heb overal (spier) pijn. Ik moest nog boodschappen doen dus ik liep als een bejaarde achter dat karretje.

Nu eindelijk thuis...
Jeetje zeg .. dat is ook niks! Lekker einde van het jaar
Succes met werken!
Ik heb heel fijn les gehad, ben nu helemaal kapot - maar dat was te verwachten