Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
doske schreef:fanci_mike schreef:Zo, en weer op zoek naar een bijrijder, graag gevorderd western ruiter, voor een tinker (goed gereden maar wat buiten conditie) en een paint (niet de makkelijkste maar als je hem eenmaal hebt gaat hij voor je door het vuur).........
heb je gesprek gehad?
fanci_mike schreef:fanci_mike schreef:Zo, en weer op zoek naar een bijrijder, graag gevorderd western ruiter, voor een tinker (goed gereden maar wat buiten conditie) en een paint (niet de makkelijkste maar als je hem eenmaal hebt gaat hij voor je door het vuur).........
Ik heb er nog eens goed over nagedacht. Er is gewoon geen excuus om een paard mee te nemen op buitenrit terwijl er meermaals is gezegd dat dit niet de bedoeling is, met de uitleg dat dat een veiligheidsmaatregel is. Nu heeft ze paard, zichzelf en andere medeweggebruikers in gevaar gebracht door niet na te denken. Ik kan daar met de beste wil van de wereld niks mee.
Hoewel ik haar graag nog een kans zou gunnen zou ik inderdaad nooit meer rustig op de bank kunnen zitten omdat ik gewoonweg dus geen inschatting kan maken van wat er blijkbaar met mijn paard gebeurd. Ik baal er echt flink van, ik heb ook nog geen reactie terug gehad.
cissy schreef:Goede beslissing hoor Fanci-mike, er zijn ook mensen die denken dat een rondje buiten uitstappen niet hetzelfde is als een buitenrit makenBij mij geldt, erf af = buitenrijden dus je gaat het erf niet af zonder mij, tot ik zeker weet dat je mijn paard aankan en je niet onder de indruk raakt van haar gestuiter. En dat bepaal ik zelf en niet mijn stalgenoten die vinden dat je wel met hun meekunt....