Ik ben in Juni 2014 begonnen met westernrijden nadat we in Amerika beland zijn wegens het werk van mijn man.....
Toen terecht gekomen op een Morgan stal en van Juni tot Sept (totdat ik voor n maand vakantie ging vieren in NL) daar gelest op een paint. Bij mijn terugkomst te horen gekregen dat de paint verkocht kon worden maar dat ze eerst met mij wilde overleggen gezien het feit dat ik de enige was die hem reed. Tja, dat was wel even moeilijk maar prima, als ze m konden verkopen moesten ze dat gewoon doen aangezien de planning was dat wij in Maart 2015 weer naar NL zouden gaan.
In Augustus 2014 n show gereden met een Morgan (1e, 2e, 1e, 1e) en daarna ben ik begonnen met het omtrainen van een Morgan.... Deze was engels gereden maar wilde ze graag omgeschoold hebben naar de western. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb enkele fijne maanden met dat paardje getraind (helaas hebben we hem afgelopen week in moeten laten slapen op 11 jarige leeftijd).
In Okt 2014 kreeg mijn man te horen dat hij zijn contract hier kon verlengen met een jaar en ik heb toen vrijwel meteen gezegd: Dat is goed maar dan koop ik een paard hier! 3 tot 4 keer lessen in de week was leuk maar als ik dan toch nog voor een langere periode hier zou blijven dan wilde ik liever al die energie in een paard van mezelf steken.....
Dus overleg gepleegd met mijn trainster en waarempel! Enkele dagen later kreeg ik een text van haar met de woorden: as donderdag om 1u hebben we een afspraak staan om naar een paard te gaan kijken

Enkele van jullie kennen me al (van andere topics) dus hier even wat foto's van mij en Jill (DG Dry Jill, 7 jaar, SPB, zwart (met rabicano) en dragend van Gentlemen Send Roses (vos tobiano APHA)
Onze laatste show van 2015 (deze foto heb ik besteld

Thuis trainen we ondertussen ook op wat reining onderdelen zoals spins, slidingstops, rollback etc

Onze rozetten wand