Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hobbyhorse schreef:Er lopen verschillende draadjes over Joyce , zoals hier : [WN-FA] Raats familie ranch
_Zsazsa_ schreef:Ik meld me ook! Morgen eerste les bij Wendy van Osch. Nog niet met mijn paard, wilde eerst graag op een al western beleerd paard proberen.
Ik heb zelf een Pre, niet echt een ideaal westernpaard. Maar hij is pas 4 en heel relaxed.
Afgelopen week al m'n tuig bij Arthur gekocht.
Welke kant we op willen weet ik nog niet. De trail lijkt me erg leuk. Voor de reining zal ie misschien niet ideaal gebouwd zijn.
Dus ik lees lekker mee hier.
Brabant10 schreef:Ik ben mij ook aan het verdiepen in Western. Iemand tips voor een goed westernzadel voor een fjord?
Ik wil bij voorkeur een niet te zwaar zadel.
joyce2 schreef:Misschien beetje een off-topic vraagje, maar ik ben voor een eigen paardje aan het kijken en vroeg me af wie bekend is met Raats in België? Zou graag willen weten of dit een leuk adres is om een paard vandaan te halen. Het is nog best een eindje rijden voor ons, dus vandaar dat ik wat achtergrond info wel fijn zou vinden
joyce2 schreef:Misschien beetje een off-topic vraagje, maar ik ben voor een eigen paardje aan het kijken en vroeg me af wie bekend is met Raats in België? Zou graag willen weten of dit een leuk adres is om een paard vandaan te halen. Het is nog best een eindje rijden voor ons, dus vandaar dat ik wat achtergrond info wel fijn zou vinden
_Zsazsa_ schreef:Hier mijn Pre met z'n western outfit. Ik heb nu een dunnere pad eronder omdat mijn zadel schoof met deze dikke pad.
Heb gister les gehad op een quarter merrie van Wendy. Was heel leuk!
Over anderhalve week weer een les van haar en daarna wil ik de mijne mee naar haar nemen.
[ [url=m/SJgYa8.jpg]Afbeelding[/url] ]