Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hobbyhorse schreef:Wat Rije zegt...Ik heb ook simpele maar wel sporen die wat gewicht hebben. Je kan wel de eerste aanschaffen, misschien valt het mee, en als niet kan je er een rubber bandje aandoen zodat ze blijven zitten. Die dingen heten spur tie down straps. Een elastiek van de post doet het ook trouwens
xLaraaj schreef:Deze week geen les omdat het heel de week wedstrijd is op de manege , ik wil rijden !![]()
&. Wat mis ik het om een eigen paard te hebben. Of op pension.. Gewoon het bezig zijn met het paard alles er rond en niet alleen het rijden .. Nog 1jaartje zeker wachten voor ik er zelf 1 koop .. Wil het eerst beter beheren met dat ik juist ben overgestapt naar reining en nog sparen dat ik het budget heb dat ik wil voor het juiste paardje
xLaraaj schreef:Neen is futurity'sen nk denk ik. Ja is van dinsdag tot en met zondag
soesje321 schreef:Dankjewel!
Nou ik ben Sarah ik ben 13 jaar (word 3 Januari 14) ik heb geen eigen paard maar wel een superlief verzorgpaard. Na 4,5/5 jaar engels rijden ben ik over gegaan naar Western. Niet Écht western rijden (geen sliding stops enz.) Maar ik rij nu wel op een stal (wel privéstal ) waar ze heerlijke buitenrittenin western stijl doen. Ik heb al een beetje de basis geleerd en ik vind het ongelofelijk leuk! Veel leuker dan Engels! (Ookal ga ik zeker nog is een keer op mijn oude manege een lesje volgen.) Deze stal doet ook aan Natural Horsemanship.
Maar ik zit er over na te denken om een keer écht western lessen te nemen, lijkt me supergaaf om te spinnen of sliden![]()
![]()
Ik heb een deel van deze topic gelezen en ik vind het superleuk!
Moet ik nog iets vertellen?
Metaxa schreef:soesje321 schreef:Dankjewel!
Nou ik ben Sarah ik ben 13 jaar (word 3 Januari 14) ik heb geen eigen paard maar wel een superlief verzorgpaard. Na 4,5/5 jaar engels rijden ben ik over gegaan naar Western. Niet Écht western rijden (geen sliding stops enz.) Maar ik rij nu wel op een stal (wel privéstal ) waar ze heerlijke buitenrittenin western stijl doen. Ik heb al een beetje de basis geleerd en ik vind het ongelofelijk leuk! Veel leuker dan Engels! (Ookal ga ik zeker nog is een keer op mijn oude manege een lesje volgen.) Deze stal doet ook aan Natural Horsemanship.
Maar ik zit er over na te denken om een keer écht western lessen te nemen, lijkt me supergaaf om te spinnen of sliden![]()
![]()
Ik heb een deel van deze topic gelezen en ik vind het superleuk!
Moet ik nog iets vertellen?
Spinnen en sliden is reining, een onderddel van western en niet western zelf