Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wranglerbutt schreef:Dat zegt niet alles hoor, Sugar's manen zijn in haar tijd dat ze bij mij is al 2x van kant veranderdDe manen van de 'echte' Ima Tracy Fox hangen naar links....
(zonder mijn hulp).
Ik heb een paar oude foto`s gevonden.. zal morgen weer met de digitale camera er foto`s van maken.. ben benieuwd of jullie daar iemand op herkennen
pups schreef:Cer schreef:Hmmm, even dacht ik dat je gelijk had Fred, maar nu ik weer beter zit te kijken weet ik het niet zeker... Ik ga er es andere foto's bijpakken...
Dit is in ieder geval wel Ger, met Wakinyan Tanka![]()
Jammer van de beenbeschermers voor, anders hadden we witte voorbeentjes kunnen vergelijken...
Wat grappig dit, dit is mijn oude paard. ik heb hem toen gekocht zo'n 5 jaar geleden, en wat een speciaal paard was dat. stoppen en spinnen als een gek. 2 jaar later heb ik hem weer terug verkocht aan ger, en hopelijk heeft hij hem nog steeds. Hij is trouwens nu helemaal wit een echt eerlijk paard was dat, waar ik heel veel van hebt geleerd.

Himyar schreef:Ik heb een keer toe zitten kijken toen hij werd beleerd door Henk van Amstel. Zo zeg, toen pikte hij niets van mensen, maar daarna is hij enorm veranderd.
Cer schreef:Himyar schreef:Ik heb een keer toe zitten kijken toen hij werd beleerd door Henk van Amstel. Zo zeg, toen pikte hij niets van mensen, maar daarna is hij enorm veranderd.
Het paard was gewoon helemaal wereldvreemd, kwam (volgens de verhalen) zo uit polen.
Van angst liep hij dwars door de omheining heen (t is dat de balken dik genoeg waren).
het is inderdaad een superpaardje geworden!
crazycactus schreef:Jantienes was niet zo'n wedstrijdruiter.

silvester schreef:Bovenste foto:
helemaal links Jan van Soldt met Rocket, in het midden sta ik zelf met Silvester en helemaal rechts Natasha de Heer met Markus.
de andere twee ruiters weet ik niet meer.
foto 2: helemaal links Anouska van Hierden met ???, de fjord wist ik niet meer maar is al bekend ondertussen, daarnaast Janiene Sijtsma met Puck en daarnaast sta ik weer.
Die bosnimpf op die blonde fjord, is Bibi de Weert op Krista

Jannie schreef:crazycactus schreef:Jantienes was niet zo'n wedstrijdruiter.
Volgens mij heeft hij mijn paard ook uitgebracht (Pine S Quatro Lee), hij was toen nog van Vlieger