Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crow schreef:Todorien schreef:dan zal ik er raar overheen gelezen hebben want ik heb de topic gelezen.......
ik moet ook om een nieuwe bril misschien zit het hem daarin, maar goed ik ga nog eens de topic bijlangs hihihihihi
Pagina 2 van het topic dat gelinkt wordt, 2 na laatste post.
connie64 schreef:er valt niks te snappen vent is gestoord
topruiter??wie wil als paardenliefhebber voor dit aso gedrag betaalt worden??
ik krijg heus jouw en mijn paard in zijn achteruit hoor met schoppen en trekken...de beelden van craig bewijzen t toch?
Een sport is naar mijn mening niet iets wat je moet snappen maar iets waar je met plezier en bewondering naar kan en mag kijken.
Misschien zelfs om dingen van te leren!
Overigens wil t niet zeggen dat omdat jij misschien af en toe eens op een westernzadeltje zit dat JIJ overal verstand van hebt.
Je weet niks van mij, mijn paard niet etc dus oordeel niet te snel schatje!
essiede pessie
paard moet zo snel mogelijk spinnen en dat kan je op 2 manieren vragen, hard of gewoon.
t is te zot voor woorden dat t op een dieronvriendelijke manier moet gebeuren.
verder als ik sporen zou dragen is t logisch dat als ik mijn voeten horizontaal houd op de buik ik harder kan schoppen dan wanneer ik mijn voeten aan de buikrichting houd....lijikt me logisch dus geen aanname
verder hoef ik jou toch niet te vertellen hoe je paard in zijn achteruit vraag??kan ook heus zonder rammen dus ook geen aanname.
Denigrerend wordt er op mijn posten gereageerd,zowel door jou door alle woordjes op een weegschaal te leggen alswel door dofuzz die meent dat als je wel eens op een westernzadel zit dit niet inhoud dat je western kan rijden.
grinnik wie weet rijd ik wel in de top......weten jullie veel.
Ik zie alleen een craig smeerlap die alleen bezig is zo snel mogelijk geld te verdienen op een oneerlijke manier.En walg hiervan.
Tis zijn keus maar ik mag daar mijn mening over hebben net zo goed als jij.
rapido schreef:Lamar schreef:Er wel wat van bakken maar er geen zin in hebben ook.
Ik rij paard voor mijn ontspanning, ik geef er veel geld aan uit ipv dat ik er aan verdien en ik wil ze niet verkopen voor veel geld maar ze blijven bij mij tot hun dood, en tot het zover is probeer ik ze het zo comfortabel mogelijk te maken.
Vandaar dus dat ik me niet kan vinden in een trainingsmethode zoals die van CS, en vandaar ook dat ik geen wedstrijdambities heb. Als ik al een keer ergens aan mee doe dan is dat voor mijn lol en die van mijn paard. En als ik dan als laatste zou eindigen dan zou me dat worst wezen.
ontzettend leuk dat jij dat zo doetmaar heb ook respect voor mensen die het anders doen!tuurlijk hoef je het niet met dingen eens te zijn maar zeg dan gewoon dat je het zelf niet zo zou willen doen en laat het verder.
connie64 schreef:er valt niks te snappen vent is gestoord
topruiter??wie wil als paardenliefhebber voor dit aso gedrag betaalt worden??
ik krijg heus jouw en mijn paard in zijn achteruit hoor met schoppen en trekken...de beelden van craig bewijzen t toch?
Een sport is naar mijn mening niet iets wat je moet snappen maar iets waar je met plezier en bewondering naar kan en mag kijken.
Misschien zelfs om dingen van te leren!
...
paard moet zo snel mogelijk spinnen en dat kan je op 2 manieren vragen, hard of gewoon.
t is te zot voor woorden dat t op een dieronvriendelijke manier moet gebeuren.
...
grinnik wie weet rijd ik wel in de top......weten jullie veel.
Ik zie alleen een craig smeerlap die alleen bezig is zo snel mogelijk geld te verdienen op een oneerlijke manier.En walg hiervan.
Tis zijn keus maar ik mag daar mijn mening over hebben net zo goed als jij.
connie64 schreef:je spreekt jezelf nu heel erg tegen jaycee, waarom doet craig dit dan wel...blijkbaar heeft t heel goed effect want t paardje loopt imo als een dressuurpaardje (waar anky nog een punt aan kan zuigen)keurig in een krul achteruit en nog snel ook!
hij is toch een topruiter met miljoenen achter zijn naam??
neem aan dat ie dit niet doet om uhhh leuk op de film te staan ofzo....
Een paard heeft geen keus, als hij niet doet wat wij (in dit geval craig)willen dan wordt hij geslagen en geschopt.Paard heeft niet de keuze uit niet doen of niet willen.
Paard denkt zover niet wij wel.
Jaycee_ schreef:Met "dat wat Craig doet", bedoel ik: zo'n proeven neerzetten.
Dat leer je een paard niet door "schoppen en trekken" zoals jij dat ziet.
Maar jij hebt vast jaren bij de grote trainers gewerkt, dus jij zal het wel weten...