Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pannenkoek schreef:Paintless schreef:.................alleen jammer dat je voor de reining dan nog steeds WRAN afhankelijk bent.
Pardon? Nooit gehoord van de DRHA?
!
Skuye schreef:Ja, maar daardoor snap ik bepaalde redenaties niet, ik zie een "Amerikaanse" regelgeving (o.a. zonder capverplichting ), maar er word gesugereerd dat deze vereniging een aanvullin is en geen alternatief, snap jij um nog ??
DubbelDun schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de regelinvulling die deze nieuwe club gaat krijgen.
verders heb ik nog wat vraagtekens Rob_H schreef:Laat eens horen die vraag tekens!!!!!!!!!! Want 1 dinmg moet iederen beseffen,of de DSBA wordt wat het denkt te kunnen worden ligt helemaal in de handen van de ruiters.
Citaat:Since she is registered with an approved outcross that only means
that we can register her. It does not mean that she automatically
gets regular color registration papers. We can register her in the
breeding stock division of our registry.
Citaat:On the foal, sounds like he can be registered as a Breeding Stock horse
Anya schreef:Voor zover ik het begrijp is het een bewuste keuze van de DSBA om niet voor alle rassen te kiezen. Zoals Belgie gedaan heeft. Want dat tellen de punten niet internationaal. Klopt toch Rob?
Dus in essentie komt het erop neer dat je geluk moet hebben met de afstamming van je paard of de toevallige vlekjes wit zodat je bij de Pinto's kunt registreren.
cowboyberend schreef:zo eerst maar even ( als de haflingers er niet bij komen hoef ik me er niet meer druk om te maken)
Rob_H schreef:En nogmaals wat we gaan uitschrijven en waar en hoe en wanneer en welke classes dat ligt een beetje in de toekomst en aan de interesse die er voor is.
cowboyberend schreef:dat is erg jammer..... ik heb niks met buitenlandse wedstrijden te maken . ik wil gewoon voor de lol rijden!!!
Rob_H schreef:Alice met haar welsh cob .Een super paard met een hele mooie ruiter.dus een hele mooie combi.
Als ze vrij is van blessures wint ze met gemak zo een beetje alles bij de wran met haar pannenkoek.
En daarna???????? Ze kan geen rassen shows rijden want ze heeft geen ras![]()
Maar ik denk dat ze wel op de een of andere manier een plekje vind in een stamboek dat is aangesloten bij de NSBA wat haar dus start gerechtigd maakt.Om nu naar belgie of duitsland te moeten rijden om NSBA shows te rijden,tja is toch weer een obstakel.
Nu heeft ze een keuze en kan zich gaan meten met paarden die specifiek getraind worden voor bepaalde soorten shows.
Dus een stapje hoger.
)
)