Sorry Misschien weet ik weer niet waar mijn verstand zit

dat ik hier toch op reageer.
Ik weet niet wat jullie probleem is blijkbaar hebben jullie een persoonlijke vète met één of meerdere bestuursleden en dat is jammer het maakt jullie niet bepaald meer objectief.
Ik ben gewoon een lid die probeert te luisteren (lezen) wat er wordt voorgesteld om een zelfstandige vereniging te blijven in de toekomst, eventueel in samenwerking met de KNHS. En ik ga ervan uit,noem me dan maar dom

, dat als er een advocaat wordt ingehuurt om het een en ander uit te leggen over letselschade, deze niet is omgekocht door bijv Peter Vet

.
Er zullen vast wel dingen voorgevallen zijn die geen netheidprijs verdienen maar dan moeten jullie dit onderling uitvechten of duidelijker zijn naar ons toe wat dit dan wel is dan kunnen wij zelf uitmaken wat we daar van vinden en niet steeds van die losse opmerkingen rondstrooien.
En als die verzekeringsman van jullie het allemaal zoveel beter weet waarom stuurt hij zelf dan geen offerte naar het WRAN bestuur misschien is die dan wel beter dan die van de Nationale Ned, verdiend hij er ook nog wat aan als commissie.Bytheway onze kinderen waren wel verzekert van huisdeur tot en met school en andersom dat is ons door de schooldirekteur gezegt maar misschien weet die man ook niet waar hij het over heeft

of hij heeft een betere verzekering. En over met alcohol achter het stuur weet ,in principe, iedereen dat dit niet zo simpel ligt.