Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en onze Rarebier van 18 is het tijdperk van bokken enzo ook reeds lang gepasseerd..

Miss_Montana schreef:MissBenthe85 schreef:Ik rij ook niet met cap.. het is inderdaad zoals sommige zeggen, mooi westernzadel en hoofdstel en dan een cap opdoen?? Nee sorry voor mij niet.
Even tussendoor: Je hebt hartstikke leuke (western)caps en dan doe je geen cap op omdat het niet staat bij je hoofdstel en zadel? Doet dat er dan iets toe? Dat er uberhaupt gedacht word dat mensen daarnaar gaan kijken: Haha kijk nou eens wat stom, ze rijd met westernhoofdstel en zadel maar wel met cap! Wat een schandeNee volgens mij kijken mensen er niet eens naar, ik zou het anders wel heel stom en oppervlakkig vinden als mensen dat zouden doen. Want het enigste wat ertoe doet is dat paard en ruiter een goed team vormen. Met of zonder cap
MSQuincyTE schreef:Waarom nou alweer zo'n onzinnge topic over de caps daar zijn al zoveel topics over

) om wat voor reden dan ook.
Yank schreef:Je rijdt ook niet om mooi te zijn, maar omdat je er als het goed is plezier van hebt.
Yank schreef:Een paard is nooit volledig te vertrouwen, dat kan niet.

een hoed hoort imo bij de eigen identiteit van de westernruiter,een cap moet een keus zijn,geen plicht.punt.jammergenoeg moet ik ook een cap op op mijn fnrs manege,zoniet krijg ik een hoefklem op mijn paard dus ben ik op zoek naar een passende cap(maat 61,kan ff duren
)maar voor shows geld imo de keus en niet de plicht.
westernappie schreef:some riders hear them think,some don't hear them screameen hoed hoort imo bij de eigen identiteit van de westernruiter,een cap moet een keus zijn,geen plicht.punt.jammergenoeg moet ik ook een cap op op mijn fnrs manege,zoniet krijg ik een hoefklem op mijn paard dus ben ik op zoek naar een passende cap(maat 61,kan ff duren
)maar voor shows geld imo de keus en niet de plicht.
anders gaat onze eigen identiteit verloren.ik ben bang dat we op de drempel staan van vergaande regeloplegging vanuit de knhs enzo,en daarmee de teloorgang va n onze eigen identiteit
Romkabouter schreef:Yank schreef:Je rijdt ook niet om mooi te zijn, maar omdat je er als het goed is plezier van hebt.
Ik denk toch dat je je daarin vergist. Wij gaan met onze paarden toch wel degelijk voor de show en hoe we er uit zien.
Daarom heet het een show!
Kijk daar ga ik de fout in, tis een show en ik zou moeten showen. Ik snapte het al niet, maar ja ik rij dan ook met cap

! Of in elk geval de keuze aan de ruiter zelf!

DubbelDun schreef:Naar mijn weten is er nog geen ongeval geweest wat door een cap had kunnen worden voorkomen, maar ik ben niet overal bij en weet niet alles. Dus als er iemand is die het wel weet mag die zich melden
van mij mag het 
Kaunos schreef:Zonder cap zou ik wel eens serieuze hersenbeschading kunnen hebben gehad.
simodi schreef:Misschien moet je zelf hoofdletstel hebben gehad of van nabij hebben gezien om overtuigd te zijn van een cap ...