[WN] In Hand en cap

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: In Hand en cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:25

je moet het de wran alleen niet te moeilijk maken met de posts.
Op een of andere manier verdwijnen er dan topics Blond
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-01-08 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:25

Anya schreef:
verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat Ja

Wij zitten ook allemaal op de brief te wachten waarin dat forum als officeel communicatiekanaal ingesteld wordt Haha! ROFL

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:27

Is het nu officieel dan? Die brief/mail/aankondiging heb ik ook nooit gezien. Communicatie valt ook om de dooie dood niet mee.

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:28

Anya schreef:
Als de wran iets officieel te melden heeft, verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat Ja

Volgens mij kun je (ver)wachten tot je een ons weegt dan! Nagelbijten / Gniffelen

Nielsd: Ja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:29

@communicatie: Klopt, daar kun je in afstuderen Lachen

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:33

Romkabouter schreef:
Wij zitten ook allemaal op de brief te wachten waarin dat forum als officeel communicatiekanaal ingesteld wordt Haha! ROFL

Krijg je er dan ook een laptop bij?

Het bestuur van de WRAN vraagt zich ook af waarom er zoveel mensen zolang achter de PC zitten, ze gaan zelfs zo ver dat er afgevraagd wordt of we geen werk hebben......... Misselijk Waarom zou dan een forum als informatie cq communicatiekanaal worden ingesteld?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:36

Nou dat is makkelijk beantwoorden.. dat kwam wegens enige onenigheid met bokt en toen ging de voorzitter weg en toen kwam er een forum.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:56

Hey Rina, bedankt dat je de evenementencalender van duitsland
hebt gegeven.
Tja, ik was lid van het forum, maar kan op een of andere manier
er niet meer op komen, ben echt Blond geloof ik.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:02

@Yosan : kijk eens in de lijst van geregistreerden of je nog wel voorkomt (ik niet dus) Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:25

Pannenkoek schreef:
Het bestuur van de WRAN vraagt zich ook af waarom er zoveel mensen zolang achter de PC zitten, ze gaan zelfs zo ver dat er afgevraagd wordt of we geen werk hebben......... Misselijk Waarom zou dan een forum als informatie cq communicatiekanaal worden ingesteld?

LOL!! ROFL Alsof trainen voor wedstrijden dan nog nut heeft?? ROFL Of belangeloos clinics geven?? Of proberen de sport te promoten?? ROFL
Nou, gezien dat allemaal geen zin heeft kunnen we net zo goed lekker gaan bokken. Haha!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:42

Citaat:
Dubbeldun schreef:
@Yosan : kijk eens in de lijst van geregistreerden of je nog wel voorkomt (ik niet dus)

Ik heb het nagekeken en sta er nog steeds in, nu na wat meer gedoe
ben ik weer wat wijzer geworden, kan er dus nog wel opkomen.

Groetjes

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:43

Anya schreef:
ik krijg de whw niet.. er zit hier geen westernstal.. of manege... groot voordeel is weer, dat wij geen cap ophoeven. Ook niet in onze supermooie supergrote binnenbak die binnenkort gebouwd gaat worden. Prachtige wedstrijdlokatie trouwens.

ik zet die vraag er niet neer.. heb me nooit aangemeld op dat forum. Als de wran iets officieel te melden heeft, verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat Ja

Helemaal mee eens.
Woon ook in een dergelijke uithoek dat er hier geen WHW te verkrijgen is.
(heb zelf een verspreidingspunt aangegeven, daar komt al wel dat andere krantje ..... van dezelfde uitgever. Maar heb geen reactie gekregen ook al heb ik het telefonisch gevraagd....)
Vind het nog steeds een beetje raar dat ik dan maar 10 euro moet betalen terwijl het ergens anders in een westernwinkel gewoon op een stapel ligt......
En met al mijn drukke werkzaamheden kan ik bokt al niet bijhouden, stel voor de SWRNsite, de DPHC site, hyves etc......

Als ik zo kijk naar de WHW en de SWRNsite dan krijg ik de indruk dat een lid verplicht wordt zelf de informatie te vergaren ipv dat de vereniging de leden behoort te informeren. Ik vind niet dat ze daarvanuit mogen gaan. Zij hebben nog steeds de verplichting de leden te informeren, niet het recht de leden te verplichten een internetverbinding te kopen.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:49

Ben dus echt Blond Haha!
dacht dat ik er weer op kon komen, blijkt dat op alle forums
een slotje zit, nou ja zeg.
Ik snap er dus nu helemaal niets meer van.
(sorry, een beetje off topic)

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:08

hee, wat is de definitie van een "ruiter"?
Citaat:
Alles samengevat komt het er op neer dat tot aan de intergratie met KNHS (Plus/Minus februari 2008) dat het dragen van de cap tot en met L3 verplicht gesteld wordt, en vrij is voor die ruiters die uitkomen in de zwaarste klassen Western L1 en L2. De verplichting tot het dragen van een cap blijft ten alle tijden gehandhaafd voor ruiters jonger dan 14 jaar en/of wanneer de ruiter niet op een eigen paard uitkomt.

Dan kunnen we wel met een hoed starten in de IHT en SAH !!! Go jij! Go jij!
Of hebben de monsterknechten bij de (hengsten)keuringen van het KWPN (e.d.) ook een cap op? ROFL

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:18

Natascha dH schreef:
Of hebben de monsterknechten bij de (hengsten)keuringen van het KWPN (e.d.) ook een cap op? ROFL

Dat wilde ik nou net vragen Ja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:33

Kijk dat opent perspectieven Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:37

Trouwens, moeten de grooms dan geen cap op?
Die hebben het paard ook even vast op wedstrijdterrein.

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:43

nielsd schreef:
Trouwens, moeten de grooms dan geen cap op?
Die hebben het paard ook even vast op wedstrijdterrein.

Ja, maar dan wel met een geel zwaailicht erop Pling
want sommige van mijn grooms zijn level 6 (of 7) ROFL ROFL

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:01

Even zitten surfen op de site van de KNHS:
Naast dressuur, springen, eventing en endurance hebben ze ook mennen, aangespannen sport (wat is het verschil Verward Verward ) en voltige..
Ook allemaal een cap op !!!
Vooral die voltigers, die hangen maar op en over een paard met alleen een longeersingeltje !! Zelfs de kleinste kinderen, want anders zijn ze te zwaar voor het paard en mogen ze niet meer in een team voltigeren!!

KNHS site:
Citaat:
Voltigeren kan zowel in teamverband als solo. Een voltigeteam bestaat uit zes jongens en meisjes in de leeftijd vanaf 6 jaar. Solovoltige is mogelijk vanaf 14 jaar. Het voltigeren bestaat uit twee onderdelen: de verplichte oefeningen en de kür. Bij de verplichte oefeningen moet iedere voltigeur binnen een vastgestelde tijd zeven basisoefeningen uitvoeren. Bij de kür moet de solovoltigeur of het voltigeteam -ook weer binnen een vastgestelde tijd- een samenstelling van vrije oefeningen laten zien. De kür wordt onder andere beoordeeld op moeilijkheidsgraad, samenstelling, technische uitvoering en muziekkeuze.

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:14

nou,voor de voltige,een cap,bodyprotector,knie en elleboog beschermers,nekkraag,handschoenen,toque,stalen neuzen in hun schoenen,scheenbeschermers en zo'n gebitsbeschermer in.lijkt me niet meer dan redelijk als men dat verplicht stelt gezien de risico's die die maloten Haha! lopen als ze op en af zo'n paard hopsen Clown
ik ben vandaag op capjacht geweest vanwege de verplichting per 1-1 op mijn fnrs stal om een cap te dragen.ik heb maat 61+ en ik haat casco caps(championetje) Haha! .en jullui raden het al,de enigste cap die 'lekker'zit was een casco.ik heb dus nog steeds geen cap.dat word dus vorlopig buiten rijden,want de cap-plicht geld alleen op het manege terrein. Boos! over kromme regels gesproken.dus in de duinen kan ik er niet afpleuren ofzo?maarja als ik hem niet draag in de bak krijg ik een discussie die ik verlies dus niet (wil)aangaan,ordnung must sein oid Haha! .ik ben blij dat ik geen wedstrijden rij of lid ben van wat voor kliek dan ook,anders ben ik nog verplicht om me te ergeren aan de democraties genomen besluiten van de betreffende kliek Haha! .ik heb al moeite met de ondemocratiese besluiten op mijn stal.dit geschreven hebbende ga ik weer surfen op zoek naar een toko op redelijke afstand die mijn maat pispot verkoopt Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:33

Natascha dH schreef:
hee, wat is de definitie van een "ruiter"?
Citaat:
Alles samengevat komt het er op neer dat tot aan de intergratie met KNHS (Plus/Minus februari 2008) dat het dragen van de cap tot en met L3 verplicht gesteld wordt, en vrij is voor die ruiters die uitkomen in de zwaarste klassen Western L1 en L2. De verplichting tot het dragen van een cap blijft ten alle tijden gehandhaafd voor ruiters jonger dan 14 jaar en/of wanneer de ruiter niet op een eigen paard uitkomt.

Dan kunnen we wel met een hoed starten in de IHT en SAH !!! Go jij! Go jij!

het extra vet gemaakte zinnetje is ook wel interessant, want die is speciaal voor de westernsport toegevoegd.. Zelfs de KNHS kent geen regel die z1 ruiters op het paard van een ander verplicht met cap te rijden.. Hahaha dan stonden er een stuk minder dikke vrachtwagens van handelsstallen op het terrein Clown Duivel

Dus nogmaals: het slaat helemaal nergens op.
Aan de hand met cap niet, op paard van een ander niet (behalve een manegepaard waarvoor andere regels gelden o.b.v. de stalverzekering). Het is ongelofelijke kul Ja

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:39

Anya schreef:
.........het extra vet gemaakte zinnetje..........

Anya, je wordt echt tè grappig ROFL Dat kan je toch niet maken Bloos!

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:43

"Tammie" misschien was het verstandiger geweest dit bij de algemene ledenvergadering te vragen, dan was er nu niet zo'n ophef over geweest en dan had er direkt over gestemt kunnen worden.
Ik denk niet dat een jury op bijvoorbeeld de wedstrijd in Hardenberg er zo'n probleem van had gemaakt of je nu met hoed of cap was gestart.
Zelf vind ik het wat overdreven om met een cap IHT te moeten doen, Op bv een paarden keuring waar de paarden worden voorgebracht dragen ze ook geen cap en daar gaat het er soms heel wat "ruiger" aan toe. Maar ja de ophef is er nu dus we horen het op de ALV wel.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:45

woehaha, ik had het niet gezien.
Echt waar, hand op mijn hart.. no pun intended Haha!