Smax: als je hier straks komt oppassen, kun je natuurlijk altijd eens met Max komen. Je mag altijd in de bak rijden hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dapperdier schreef:Chewany schreef:verwacht er nog niet te veel van@ Dapperdier, het is dan idd een onderlinge wedstrijd en bedoeld om de andere ruiters van stal te laten zien wat western rijden allemaal inhoud, laatst hebben we een trail en een barrelrace dag gehad en die was helemaal 100% geslaagd en de engelse ruiters deden bijna allemaal mee en de vragen komen alweer wanneer de volgende western dag is, maar ik las ook al dat jij meerdere dingen deed zoals voorstellingen e.d. dus mss dat je dan ook wel zoiets kan doen, je weet natuurlijk maar nooit
ik heb trouwens vol aandacht je blog zitten lezen en de foto's bekeken en je hebt een prachtig paardje![]()
heb nu net 4 lessen gehad
voor heen recreatief gereden buitenritten![]()
Dank je. We hebben ook veel lol saampjes. Ik kom zeker een keer kijken bij de westernles. Zoveel westerntinkers zie je niet... Ik kan erin komen dat een L3 ruiter tussen L5 ruiters niet fijn is. Maar voor een barrelrace ben ik altijd in!
? Zo ja, wie geven er nog meer les in the North ?
smax schreef:kijk even bij de links...
Aok
Silvesterranch
Silver ranch
BlazingBoots schreef:Ik woon op het randje van friesland (nijensleek).
Ik heb op dit moment helemaal geen les.
Kim en ik redden ons prima.
Ik ben van plan om volgend jaar (of het jaar daarop) met Travis naar de Trapperranch te gaan in zorgvliet
. Ik vermaak me ook prima met de paarden thuis, maar ik ben inderdaad benieuwd
naar alle westernruiters, die hier in het noorden zitten en bij wie ze rijden. Les aan huis krijgen of bij de bekende maneges/ranches rijden. Zit zelf alweer zo'n 15 jaar in het " vak" , het is een klein wereldje
, maar ook altijd leuk om weer nieuwe gezichten
te zien en ervaringen uit te wisselen.
Hollowpoint schreef:Hallo allemaal, zijn er ook nog westernruiters in het noorden, die niet les hebben van Silvia S? Zo ja, wie geven er nog meer les in the North ?
Hollowpoint schreef:smax schreef:kijk even bij de links...
Aok
Silvesterranch
Silver ranch
Ja die zijn bekend, maar welke ruiters ?
Een paar posts terug hebt ik verteld dat ik les heb van Anneke de Jong. Zij is tevens een officieel WRAN jurylid. Net als Paulette Zorn overigens. Barry en Mehlika Schuurman (Zuidwolde) geven hier ook wel les aan huis.
in het western landje. supertinkie schreef:Hollowpoint schreef:Hallo allemaal, zijn er ook nog westernruiters in het noorden, die niet les hebben van Silvia S? Zo ja, wie geven er nog meer les in the North ?
Ik heb les gehad van iemand uit Tzummarum, toen ik nog in Peins woonde.
supertinkie schreef:Hollowpoint schreef:Hallo allemaal, zijn er ook nog westernruiters in het noorden, die niet les hebben van Silvia S? Zo ja, wie geven er nog meer les in the North ?
mamma schreef:supertinkie schreef:
Hallo allemaal, zijn er ook nog westernruiters in het noorden, die niet les hebben van Silvia S? Zo ja, wie geven er nog meer les in the North ?
), en heb les bij de Trapper Ranch in Oosterwolde ( @BlazingBoots: Trapper Ranch zit al sinds 1,5 jaar niet meer in Zorgvlied, maar in Oosterwolde).
Hollowpoint schreef:Hallo allemaal, zijn er ook nog westernruiters in het noorden, die niet les hebben van Silvia S?
Backup schreef:Het gaat juist om het andere deel van Friesland
Backup schreef:En de locaties hoger op zijn wel bekend![]()
Het gaat juist om het andere deel van Friesland
Mayflower schreef:"De Klei" natuurlijk![]()
Die krijgen ook les van Sil